ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Google не пускатиме «джинсу» в Google News

07.06.2013, 13:21

Минулого тижня Google двічі недвозначно погрожував сайтам, що використовують «рідну» рекламу або спонсорський контент, який би не був очевидним для читачів, котрий регулярно би з’являвся у новинах. Про це повідомляє AdIndex.ru з посиланням на Businnes Inseder.

Метт Каттс, відповідальний за відслідковування спаму, заявив, що Google буде відразу видаляти із Google News тексти, котрі не відповідають правилам компанії. У блозі Google News цю погрозу повторили:

«Якщо ваш сайт змішує новиннєвий контент із рекламними або маркетинговими матеріалами (дя вашої або будь-якої іншої компанії), ми рекомендували б вам розміщувати рекламний контент на іншому хості чи директорії, блокувати його або ж створити Google News Sitemap лише для новинних текстів. В протилежному випадку, коли ми дізнаємося про наявність реклами у ваших новинах, ми видалимо усі ваші повідомлення з Google News».

Ці погрози подіяли на тих, хто публікує спонсорський контент. Зазвичай новиннєві сайти відверті зі своїми читачами й готові їм самим дозволити визначити, наскільки корисною буде для них спонсорська інформація (приміром, Business Insider сповіщає про спонсорський контент на початку статті).

Однак менш зрозумілим є те, чи всі ці сайти блокують подібні текси у пошукових результатах Google. Загалом, власники сайтів та їх рекламодавці прагнуть до того, щоб їх інформація розповсюджувалася якнайширше, і не хотіли би виключати Google із можливих поширювачів цього контенту.

Переважним чином інтернет-видавці вважають «рідну» рекламу або спонсорський контент порятунком для власного бізнесу. Тепер же Google заніс сокиру над їх прибутками. Катт розповів, що Google виявив декілька сайтів у Британії, які вносять рекламу в новини, не повідомляючи про це. У спеціально записаному відео-ролику на Ютуб він говорить: «Ми боремося з подібними речами віддавна, з 2005 року. Це дозволяє нам мати таку позицію: якщо ви платите за поситання, вони не мають переходити PageRank. Це те саме, якби хтось прийшов до репортера з газети і йому запропонував: я тобі дам більше грошей, а ти згадаєш мене у тексті. Це була би «джинса». Ми роками вживали заходів проти цього явища та продовжуватимемо робити це надалі.  Ми готові йти до кінця – аж до виключення публікацій із полів Google News».

Юрист ІМІ Роман Головенко вважає, що такі новини можуть бити по репутації Google, оскільки видані ним новини несуть через рекламу спотворену інформацію.

Liked the article?
Help us be even more cool!