ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Google назвав найпопулярніші запити українців у 2019 році

10.12.2019, 15:22
Фото – techtoday.in.ua
Фото – techtoday.in.ua

Найпопулярнішим пошуковим запитом в Україні за 2019 рік став восьмий сезон серіалу “Гра престолів”, на другому і третьому місцях – персони Президента України Володимира Зеленського та російської співачки Юлії Началової. Про це свідчать дані дослідження запитів у пошуковій інтернет-системі Google, повідомляє Інтерфакс-Україна.

“Політика не проникла до цих запитів. Традиційно люди в Україні більше цікавляться серіалами і спортом, ніж політикою. Також варто зазначити, що запитів українською мовою стає дедалі більше”, – заявив директор із бізнес-операцій Google у Східній Європі Дмитро Шоломко на презентації дослідження в Києві 10 грудня.

Окрім того, українських користувачів Google цікавили результати виборів в Україні та дебати кандидатів у президенти, новини про хворобу заслуженої артистки РФ Анастасії Заворотнюк, серіал “Чорнобиль” і конкурс “Євробачення-2019”.

У категорії “Персона” українці найчастіше шукали інформацію про Зеленського, Заворотнюк та експрезидента України Петра Порошенка. Крім того, користувачі Google цікавилися артистами MARUV, Потапом та Біллі Айліш.

У категорії “Фільми” у 2019 році українці найчастіше шукали в Google психологічний трилер за мотивами коміксів “Джокер”. Традиційно високий інтерес українських користувачів викликають продовження фільмів і кінокомікси; до списку найпопулярніших фільмів за версією користувачів “Google Україна” потрапили також екранізація історичної повісті Івана Франка “Захар Беркут” і новий фільм Квентіна Тарантіно “Одного разу в Голлівуді”.

Лідером у категорії телевізійних шоу знову став пісенний конкурс “Євробачення”, а в серіалах найвищий інтерес українців викликали фінальний сезон “Гри престолів” і драматичний мінісеріал “Чорнобиль”.

“Купівлею року” в Україні став новий iPhone 11. Ще українці цікавилися, де купити автокрісло і бустер, а також придбанням квитків авіаперевізника МАУ та “Укрзалізниці”.

Окрім того, у 2019 році українці хотіли дізнатися, що таке “томос”, “подагра” і “формула Штайнмаєра”, намагалися з'ясувати, як зробити інстаграм темним, як перевірити себе в списках виборців та як їсти авокадо, а також цікавилися, чому падає долар, чому Зеленський не прийшов на стадіон і чому в Києві туман.

Як повідомляв ІМІ, найпопулярнішим відео цього року в Україні на ютубі стала пародія на хіт “Плакала” від популярного україномовного каналу “Чоткий Паца”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!