ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Google, Facebook, Microsoft і найбільші ЗМІ боротимуться з дезінформацією за допомогою водяних знаків

14.07.2020, 17:31
Фото – theolivepress.es
Фото – theolivepress.es

Напередодні виборів у США 2020 року група великих медійних організацій оголосила про об’єднання зусиль для боротьби з фейковими новинами, повідомляє "Процес" із посиланням на Engadget.

Ініціатива "Надійні новини" (TNI) – це коаліція BBC, NYT, CBC, WSJ, AP і Washington Post, а також Google, Facebook і Microsoft, які взяли на себе зобов’язання працювати разом для боротьби з дезінформацією.

І цьоріч команда спробує використовувати нову технологію перевірки публікацій, що отримала назву Project Origin, для створення водяних знаків перевіреного контенту. У такий спосіб медіа спробують перешкодити шахраям і тролям видавати фальшиві новини за справжні.

"Торговельних марок, стилів та інших традиційних показників довіри вже не досить для забезпечення легітимності контенту", – йдеться в заяві ВВС.

Project Origin прикріплюватиме "цифрові водяні знаки" до новин партнерів TNI, показуючи читачам, що новини написали перевірені автори.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!