Google, Facebook, Microsoft і найбільші ЗМІ боротимуться з дезінформацією за допомогою водяних знаків
Напередодні виборів у США 2020 року група великих медійних організацій оголосила про об’єднання зусиль для боротьби з фейковими новинами, повідомляє "Процес" із посиланням на Engadget.
Ініціатива "Надійні новини" (TNI) – це коаліція BBC, NYT, CBC, WSJ, AP і Washington Post, а також Google, Facebook і Microsoft, які взяли на себе зобов’язання працювати разом для боротьби з дезінформацією.
І цьоріч команда спробує використовувати нову технологію перевірки публікацій, що отримала назву Project Origin, для створення водяних знаків перевіреного контенту. У такий спосіб медіа спробують перешкодити шахраям і тролям видавати фальшиві новини за справжні.
"Торговельних марок, стилів та інших традиційних показників довіри вже не досить для забезпечення легітимності контенту", – йдеться в заяві ВВС.
Project Origin прикріплюватиме "цифрові водяні знаки" до новин партнерів TNI, показуючи читачам, що новини написали перевірені автори.
Help us be even more cool!