Google, Facebook і Twitter домовилися боротися з фейковими новинами в ЄС
Google, Facebook, Twitter та інші технічні і рекламні компанії затвердили угоду, згідно з якою взяли на себе зобов'язання запровадити нові заходи й інвестувати в нові технології для боротьби з поширенням фейкових новин у мережі в Європі. Про це повідомляє “Новое время” з посиланням на Bloomberg.
Спеціальний альянс, до складу якого входять компанії Mozilla Corp і рекламні бізнес-організації, мають намір представити Європейській Комісії свій кодекс поведінки 26 вересня.
Згідно з новим планом, компанії інвестуватимуть у продукти, технології та програми, які допомагають людям у Європі приймати обґрунтовані рішення, коли вони стикаються з новинами онлайн, які можуть бути фейками; визначати пріоритетність достовірної інформації в пошукових рейтингах або новинних стрічках.
У межах угоди компанії заявили, що будуть підтримувати зусилля з розроблення показників надійності у співпраці з новинними організаціями.
Група також взяла на себе зобов'язання щодо політики, спрямованої на запобігання реклами з поширенням дезінформації, наприклад шляхом обмеження рекламних послуг для партій, які постійно спотворюють інформацію в Інтернеті.
Крім цього, компанії погодилися за певних обставин допомагати рекламодавцям відслідковувати розміщення оголошень.
Як зазначається в повідомленні, у такий спосіб європейські чиновники сподіваються запобігти або мінімізувати повторення ситуацій, що сталися під час виборів президента США і референдуму за вихід Великобританії з Європейського союзу 2016 року.
Агентство нагадує, що у квітні в ЄС закликали веб-платформи і соцмережі представити план щодо того, як скоротити поширення фейкових новин в інтернеті або регулювати його, якщо їм не вдасться зменшити рівень дезінформації.
Help us be even more cool!