Головред «Коментарів» не вважає власне інтерв’ю з Королевською «джинсою»
21.02.2012, 03:18
Головний редактор тижневика «Коментарі» Вадим Денисенко на зустрічі з студентами журналістики Запорізького держуніверситету, присвяченій журналістському етичному кодексові, заявив: «Якщо ви вважаєте, що це джинса, це ваше право». Про це повідомляє «Телекритика».
Нагадаємо, «Коментарі» №5 від 3 лютого 2012 року вийшов із відверто некритичною обкладинкою та відповідного змісту інтерв’ю з лідеркою УСДП Наталією Королевською, оцінене ІМІ як неприхована джинса).
Як повідомила ІМІ організатор заходу в Запоріжжі Наталія Виговська, для Вадима Денисенка стала певною несподіванкою обізнаність запорізьких студентів в українській медіа-дискусії. Він звинуватив директора ІМІ Вікторію Сюмар у ідіосинкразії (надмірній спадковій чутливості) до «Коментарів».
Головний редактор «Коментарів» обурився також, що минулого року ІМІ звернувся до Держкомтелерадіо та особисто радника президента Ганни Герман з листом, у якому просив розібратися з розміщенням реклами алкоголю в тижневику «Коментарі». На думку Денисенка, газета не порушує закон, оскільки зареєструвала окремий додаток як спеціалізоване видання. ІМІ наголошує: так, реклама алкоголю та тютюну дозволена в спеціалізованих виданнях, але закон не дає окремого пояснення, яке власне видання можна вважати спеціалізованим. «Коментарі» обходять цю норму, розміщуючи рекламу алкоголю на своїх центральних скріплених із самим тижневиком сторінках, називаючи їх при цьому окремим «додатком».
Денисенко завірив майбутніх журналістів у тому, що як сайт, так і тижневик «Коментарі» є «найчеснішими в Україні».
За даними моніторингу ІМІ, в газеті «Коментарі» в грудні 2011 року зафіксовано 6 випадків замовних матеріалів , у січні не зафіксовано жодного, у лютому, окрім інтерв’ю з Королевською, зафіксовано ще два замовних матеріали в останньому числі видання.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!