Головним редактором "Forbes Україна" став медійник з "РИА Новости"
Новим головним редактором проекту «Forbes Україна» призначений Михайло Котов. Він був представлений колективу редакції 29 липня, повідомляється на сайті UMH.
Згідно з повідомленням, Михайло Котов прийшов у журналістику в 1998 році в якості оглядача видавничого дому «Коммерсант». У 1999 році перейшов в Газету.ru, яка згодом стала одним з лідируючих інтернет-ресурсів Росії. За 13 років роботи в Газете.ru Котов пройшов шлях від заступника редактора відділу до головного редактора.
У UMH group Котов прийшов з медіагрупи «РИА Новости», де він працював виконавчим директором - головним продюсером, займаючись запуском нових і координацією роботи існуючих проектів.
У Forbes Котов відповідатиме за розвиток журналу, сайту і додатків.
«Для мене це велика відповідальність і цікавий професійний виклик. Я готовий використовувати свої досвід і вміння, щоб Forbes отримав новий імпульс у розвитку. Тут сформувався професійний колектив, який здатний вивести видання на новий рівень: зберігши незалежність, ще більше зміцнити його авторитет і впливовість, а також розширити якісну аудиторію», - сказав під час представлення колективу редакції Михайло Котов.
Генеральний директор UMH group Олександр Страхов зазначив, що “стратегічне завдання, яке стоїть перед новим головним редактором, - продовжити активний мультимедійний розвиток бренду, тактичне - підготувати проект до входу в новий діловий сезон”.
Під час зустрічі з редакцією президент UMH group Борис Ложкін подякував Володимиру Федоріна, який очолював проект Forbes з моменту запуску. «Це були яскраві два з половиною роки і я вдячний команді Forbes і UMH group», - у свою чергу підвів підсумок співпраці з проектом Володимир Федорін.
Нагадаємо, 21 червня група компаній СЄПЕК (ВЭТЕЭК) і UMH group (УМХ) підписали угоду купівлі-продажу 98% акцій медіа-холдингу.
Головний редактор “Forbes Україна” Володимир Федорін заявив, що вважає продаж “Forbes Україна” (входить до UMH group - ред.) кінцем проекту в його нинішньому вигляді та залишає свою посаду достроково з 1 жовтня.
“Я вважаю продаж Forbes Україна (входить в UMH group - ред) кінцем проекту в його нинішньому вигляді. Я переконаний, що покупець переслідує одну з трьох цілей (або всі три відразу): 1) заткнути журналістам рот перед президентськими виборами, 2) обілити власну репутацію, 3) використовувати видання для вирішення питань, які не мають нічого спільного з медіа-бізнесом”, - заявив Федорін.
Help us be even more cool!