ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Гендиректорка YouTube йде у відставку

17.02.2023, 12:27
Фото – computerhoy.com
Фото – computerhoy.com

Головна виконавча директорка YouTube Сьюзан Войчицькі йде з посади після дев'яти років керівництва відеопідрозділом Google.

Про це пише "Економічна правда" з посиланням на Bloomberg.

У своєму блозі Войчицькі повідомила, що планує "розпочати нову главу", зосередившись на сім'ї, здоров'ї та особистих проєктах.

Вона також виконуватиме роль радника, працюючи в Google та материнській компанії Alphabet Inc.

Войчицькі передає правління своєму заступнику Нілу Мохану, який відповідає за продукти та політику YouTube.

"Для мене настав правильний час, і я відчуваю, що зможу це зробити, тому що у нас є неймовірна команда лідерів на YouTube", – написала Войчицькі.

У вересні YouTube провів прямий ефір, присвячений своєму сервісу Shorts. Войчицькі взяла участь у ньому за допомогою відеодзвінка, пославшись на проблеми зі здоров'ям. Компанія відмовилася від подальших коментарів.

"Войчицькі (54 роки) – одна з найстаріших співробітників Google і одна з найвідоміших керівниць у Кремнієвій долині. Після того як вона позичила свій гараж засновникам компанії, вона почала працювати менеджером з маркетингу і піднялася кар'єрними сходами в рекламному бізнесі Google, перш ніж приєднатися до YouTube у 2014 році", – нагадує Bloomberg.

Вона брала участь у двох монументальних придбаннях Google: у 2006 році компанія придбала YouTube, а наступного року – компанію DoubleClick, яка займалася рекламними технологіями.

Войчицькі багато років керувала медійною рекламою Google, перетворивши її на другорядний потік доходів після пошуку та розширивши сферу діяльності Google, наприклад таргетовану рекламу, яка приносила більші прибутки, але була прискіпливішою до регуляторних органів.

Всередині Google Войчицькі була найбільш відома як одна з небагатьох високопосадовців з особистими зв'язками із засновниками компанії Ларрі Пейджем та Сергієм Бріном, що давало їй значний вплив усередині технологічного гіганта..

На початку 2014 року тодішній генеральний директор Google Пейдж доручив Войчицькі очолити YouTube після багатьох років невдалих результатів. Протягом майже десяти років YouTube стрімко зростав, але ніяк не міг стати прибутковим.

Войчицькі зосередилася на тому, щоб кинути виклик ринку телевізійної реклами, стимулюючи творців YouTube та його зв'язки з медіакомпаніями.

Під час президентства Дональда Трампа платформа боролася з проблемами, пов'язаними з екстремізмом, дезінформацією, безпекою дітей та неналежною поведінкою зірок. У 2017 році великі рекламодавці кілька разів бойкотували YouTube.

Деякі критики, зокрема колишні працівники, звинувачували Войчицькі в тому, що компанія рухається надто повільно для розв'язання цих проблем.

Хоча YouTube уникнув політичного натиску Facebook, відеоплатформа стикається з дедалі більшими регуляторними проблемами, пов'язаними з авторським правом і відповідальністю, – поводження YouTube з джихадистським контентом перебуває в центрі справи у Верховному суді, яка може переписати те, як працює інтернет.

Liked the article?
Help us be even more cool!