Газета «Сегодня» 25 % реклами маркує з порушенням закону
21.03.2012, 04:09
Близько 25% реклами в газеті «Сегодня» маркована неналежним чином, чим порушує Закон України «Про рекламу».
Про це свідчить «Моніторинг «джинси» та неналежного маркування», що проводить Інститут масової інформації (ІМІ).
«У Законі України «Про рекламу» чітко сказано, що реклама має бути маркована словами «Реклама», або «На правах реклами» . Маркуючи рекламу нейтральною назвою рубрик, газета тим самим обдурює свого читача», - пояснює медіа-юрист Роман Головенко (ІМІ).
Газета «Сегодня » розміщує рекламні матеріали в рубриках: «Открытое письмо», «Официально», «Новости компаний», «Точка зрения», «Горячая линия», про це свідчить інформація, що розміщена у вихідних даних газети.
Як відзначають експерти ІМІ, 70% усієї неналежно маркованої реклами, що виявляє моніторинг, розміщена саме в газеті «Сегодня».
Моніторинг ІМІ охоплює 6 загальнонаціональних видань: «Факти», «Сегодня», «Корреспондент», «Коментарі», «Український тиждень», «Экономические известия».
Про це свідчить «Моніторинг «джинси» та неналежного маркування», що проводить Інститут масової інформації (ІМІ).
«У Законі України «Про рекламу» чітко сказано, що реклама має бути маркована словами «Реклама», або «На правах реклами» . Маркуючи рекламу нейтральною назвою рубрик, газета тим самим обдурює свого читача», - пояснює медіа-юрист Роман Головенко (ІМІ).
Газета «Сегодня » розміщує рекламні матеріали в рубриках: «Открытое письмо», «Официально», «Новости компаний», «Точка зрения», «Горячая линия», про це свідчить інформація, що розміщена у вихідних даних газети.
Як відзначають експерти ІМІ, 70% усієї неналежно маркованої реклами, що виявляє моніторинг, розміщена саме в газеті «Сегодня».
Моніторинг ІМІ охоплює 6 загальнонаціональних видань: «Факти», «Сегодня», «Корреспондент», «Коментарі», «Український тиждень», «Экономические известия».
ІМІ
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!