Газета Ахметова порушує закон про рекламу
13.02.2012, 07:00
У газеті «Сегодня» черговий раз зафіксовано найвищий рівень неналежного маркування промоційних матеріалів. Протягом січня на сторінках газети зафіксовано 12 замовних матеріалів під різними рубриками, такими як «Официально», «Новости компаний», «PR».
Про це свідчать дані щомісячного моніторингу «джинси», який проводить Інститут масової інформації.
Про те, що в рубриках «Официально» і «Новости компаний», розміщуються журналістські матеріали на комерційній основі вказано поряд з вихідними даними газети дрібним шрифтом.
Протягом січня на шпальтах «Сегодня» експерти особливо відзначили з таких матеріалів два: «От Попова потребовали реконструкции «Аварийных трущоб», це комерційний замовний матеріал, в якому лобіюються комерційні інтереси забудовника «Інвестиційно-Будівельної Групи», якій ухвалою суду заборонено здійснювати будівельні роботи у буферній зоні НЗ «Софія Київська». Другий матеріал - «Скандал с Гавриловскими курчатами приобретает международный масштаб», що є чорним «PR» проти підприємства «Гаврилівські курчат».
На думку експертів ІМІ, будь-яка реклама, яка може бути сприйнята як журналістський матеріал, має маркуватися словами «Реклама» чи «На правах реклами», інші способи маркування суперечать статтям 1, 5, 7, 9, 10, Закону «Про рекламу».
Таку ж думку поділяє директор Інституту медіа права Тарас Шевченко. Він відзначив, що неналежне маркування однозначно є порушенням Закону «Про рекламу» і має сприйматися як недобросовісна реклама.
«Маркуючи матеріали іншим способом, а не словами «Реклама» чи «На правах реклами» газета намагається приховати від свого читача справжній статус матеріалу, оскільки розуміє, що реклама сприймається по іншому, ніж журналістський матеріал. Тому матеріал маркований словом «Реклама» не спричинить належного ефекту», - прокоментував Тарас Шевченко.
ІМІ
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!