ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Freedom House шукає консультанта / консультантку з комунікацій

17.11.2020, 12:17
Фото – studinfo.edu.aris.ge
Фото – studinfo.edu.aris.ge

Представництво міжнародної правозахисної організації Freedom House в Україні шукає консультанта чи консультантку з комунікацій для проєкту “Підтримка захисників свободи вираження в Україні у часи конфлікту”.

До команди запрошують долучитися фахівців з комунікацій та розробити комунікаційну стратегію в межах проєкту підтримки свободи вираження думки й слова в Україні в період збройного конфлікту відповідно до міжнародних стандартів захисту прав людини. У рамках цієї ініціативи організація Freedom House також співпрацює з трьома громадськими медіа- та правозахисними організаціями з 2018 року: ГО “Платформа прав людини”, ГО “Інститут масової інформації” та ГО “ZMINA. Центр прав людини”.

Метою консультаційних послуг є розроблення спільної комунікаційної стратегії в межах проєкту. Очікується, що залучений консультант / консультантка проаналізує, скоригує та запропонує:

  • Назву спільної ініціативи, яку можна буде використовувати в анонсах, публікаціях чи в листуванні щодо проєкту.
  • Розширений дисклеймер, який має охоплювати назву проєкту, партнерство з Freedom House, а також назви всіх партнерів із фокусом на їхню діяльність.
  • Девіз або слоган, який має бути чітким і таким, що надихає. Девіз або ж слоган використовуватиметься під час анонсів пресбрифінгів, публічних подій чи адвокаційних кампаній.
  • Візуальний символ ініціативи, який можна було б використати разом із лого організацій – учасниць проєкту.
  • Спільну візуальну стилістику проєкту, що може містити обраний градієнт, стиль та шрифти для використання в анонсах, публікаціях, звітах та інших інформаційних матеріалах у межах проєкту.
  • Декілька #hashtag’ів для використання в соціальних мережах у рамках анонсів, публікацій, звітів та інших інформаційних матеріалів у межах проєкту.

Окрім цього, консультант(ка) має підготувати рекомендації для підвищення ефективності взаємодії з цільовими аудиторіями в соціальних мережах, а також зі ЗМІ. Така узагальнена медіастратегія для проєкту має містити перелік інструментів та підходів у комунікації в медіа, а також моніторингу їхньої ефективності для застосування організаціями-учасницями.

Перш ніж сформулювати пропозиції щодо вищезазначених компонентів комунікаційної стратегії, консультант(ка) має провести принаймні одну восьмигодинну стратегічну сесію із залученням усіх організацій – учасниць проєкту. У межах такої стратегічної сесії консультант(ка) має у співпраці з її учасниками та учасницями напрацювати ідеї та концепції для розроблення комунікаційних продуктів проєкту (назви, слогану, спільної візуальної стилістики тощо). Така стратегічна сесія може бути розбита на декілька зустрічей по дві-чотири години та має відбутися до кінця 2020 року. Формат і кількість таких стратегічних сесій для розроблення як різних комунікаційних продуктів, так і медіастратегії обговорюватиметься та узгоджуватиметься з командою Freedom House та іншими партнерами проєкту.

Freedom House також планує продовжувати співпрацю з консультантом / консультанткою з комунікацій після етапу розроблення та напрацювання комунікаційних продуктів для залучення до безпосередньої роботи над комунікаційними та адвокаційними кампаніями проєкту. Умови такої співпраці будуть погоджені окремо.

Терміни виконання та розрахунок

Запропонований гонорар: 14 тис. гривень. Витрати на проведення стратегічної сесії покриватимуться організацією Freedom House окремо.

Очікується, що консультант(ка) проведе стратегічну сесію із залученням усіх організацій – учасниць проєкту до кінця грудня 2020 року. Перший чорновий варіант компонентів комунікаційної стратегії має бути підготовлений до 22 січня 2021 року. У разі необхідності команда Freedom House запропонує зміни або надасть додаткові рекомендації щодо процесу. Фінальна версія стратегії повинна бути готова не пізніше ніж 1 лютого 2021 року.

Усі зацікавлені консультант(ки) мають надіслати копію свого резюме та супровідний лист з описом досвіду та кваліфікації, включно з поданням результатів з досвіду роботи у сфері комунікацій у межах діяльності неприбуткових організацій, на електронну адресу [email protected] до 25 листопада 2020 року.

Організація вітає заявки від усіх зацікавлених осіб без будь-якої дискримінації на підставі віку, гендеру, раси, фізичних можливостей, сімейного чи майнового стану, віросповідання та сексуальної орієнтації.

Liked the article?
Help us be even more cool!