ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Фейкову рекламу на Facebook можна поширювати хоч від імені сенаторів США - Vice

31.10.2018, 14:42
Фото - Reuters

Журналісти видання Vice заявляють, що отримали схвалення від компанії Facebook на розміщення фейкової політичної реклами, буцімто проплаченої усіма чинними сенаторами США. Про це йдеться в новій публікації видання, повідомляє “Голос Америки”.

Журналісти взялися перевірити, як працює нещодавно запроваджений компанією Facebook механізм, який розкриває, хто оплатив розміщення політичних рекламних оголошень у цій соцмережі. Користувачі мережі у США можуть бачити поруч із політичними рекламними оголошенням примітку “Це оголошення оплачено” (Paid for by), яке вказує на джерело фінансування циркуляції реклами.

“Щоб перевірити цей інструмент, Vice подали заявку на придбання фальшивих рекламних оголошень від імені всіх 100 чинних американських сенаторів, включно з “оголошеннями, оплаченими” лідером республіканців у Палаті представників Конгресу США Мітчем Макконнелом та лідером демократів у Сенаті Чаком Шумером. Facebook схвалив фейкову рекламу, заявлену від представників обох партій, що вказує на те, що будь-хто може придбати рекламне оголошення і позначити його як "проплачене" провідним американським політиком”, - йдеться у статті Vice News.

Раніше американська розвідка дійшла висновку, що Росія активно використовувала соціальні мережі для поширення розбрату серед американців напередодні виборів 2016 року.

Журналісти зазначають, що під час проведеного ними експерименту дозволи на розміщення реклами було надано сторінкам, які представляли вигадані політичні групи з такими назвами, як “Печиво за прозорість у політиці” та “Комітет політичної дії ніндзя-черепашок”. ЗМІ не придбали власне рекламних оголошень, але отримали дозвіл на включення приміток "це оголошення оплачено" в потенційні рекламні оголошення.

Раніше журналісти Vice News отримали дозволи на розміщення реклами від імені віце-президента США Майка Пенса, голови Національного комітету Демократичної партії Тома Переса та терористичного угрупування “Ісламська держава”, але їм було відмовлено у спробі розміщення реклами від імені Гілларі Клінтон.

Журналісти дійшли висновку, що компанія Facebook довільно ставиться до виконання правил, запроваджених нею самою. У компанії заявили, що насправді 100 рекламних оголошень, які отримали схвалення, повинні були бути відкинуті, але наполягли, що інструмент “це оголошення проплачене” підвищує прозорість політичної реклами в соціальній мережі і є лише однією з різноманітних заходів компанії.

Також журналісти зазначили, що всупереч заявам компанії про те, що її заходи можуть обходити надзвичайно кмітливі зловмисники, для того щоб наблизитись до розміщення реклами від імені провідних політиків, “не знадобились ні розум, ні креативність, ні значні фінанси”.

“Для того щоб розмістити рекламу з приміткою про факт оплати конкретним політиком на Facebook, треба надати на погодження компанії власне ім'я, фото дійсного посвідчення особи та останні чотири цифри номеру соціального страхування”, - розповіли журналісти.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!