ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Facebook заради прибутку заохочує до розпалювання ненависті – ексменеджерка компанії

04.10.2021, 15:33
Фото – скріншот з відео cbsnews.com
Фото – скріншот з відео cbsnews.com

Інформаторка, яка стояла за витоком документів Facebook у Wall Street Journal, колишня менеджерка з продуктів Facebook Френсіс Хоген звинуватила компанію Facebook у використанні алгоритмів для розпалювання ненависті заради прибутку. 

Про це вона сказала в ефірі CBS, повідомляє “Детектор медіа” з посиланням на ВВС та The Verge.

“Він [Facebook] платить за свій прибуток нашою безпекою”, – повідомила Хоген в програмі “60 хвилин”.

Вона розповіла, що Facebook використовує алгоритми, запроваджені ще 2018 року, які мають стимулювати залучення людей. За словами Хоген, компанія виявила, що найкраще залучення – те, яке викликає страх і ненависть у користувачів. “Легше надихнути людей на гнів, ніж на інші емоції”, – пояснила вона.

Також Френсіс Хоген розповіла, що Facebook лише тимчасово ввімкнув системи безпеки, щоб зменшити дезінформацію під час виборів у США.

“Щойно вибори закінчилися, вони вимкнули їх або змінили налаштування на ті, що були раніше, щоб поставити пріоритет прибутку над безпекою, і це дійсно відчувається як зрада демократії”, – уточнила вона та додала, що Facebook сприяв розпалюванню насильства під час штурму Капітолія.

Попри те що Facebook неодноразово заявляв, що допомагає зупинити розпалювання ненависті, в одному внутрішньому документі Facebook, опублікованому Хоген, ідеться: “За нашими оцінками, ми можемо вжити заходів лише в 3−5% випадків ненависті й ~ 0,6% випадків V & I [насильство і підбурювання] у Facebook”.

Нагадаємо, у вересні 2021 року Wall Street Journal, посилаючись на документи Facebook, опублікувало розслідування про приховані правила користування платформою та її негативний вплив на підлітків, з чим IT-гігант нічого не робив. За даними видання, Facebook знає, як негативно Instagram впливає на підлітків, але продовжує розробляти застосунок у цьому напрямі. Також виявилося, що всередині Facebook є програма, яка мала б модерувати заборонений контент, але фактично вийшло так, що з’явився білий список для привілейованих осіб, яким нічого не буде за публікацію шкідливого контенту.

Liked the article?
Help us be even more cool!