ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Facebook запровадила нові правила для боротьби з контентом про суїцид

12.09.2019, 14:11

Співробітники соціальної мережі Facebook повідомили про запровадження нових правил, спрямованих на запобігання суїцидам, пише Інформ-UA.

Комплекс заходів має контролювати число і зміст публікацій, які здатні спровокувати людей, насамперед підлітків, на думки про самогубство. Про це повідомили в документі, який було опубліковано 10 вересня на офіційному сайті соціальної мережі Facebook.

Одним з нововведень буде повний контроль над повідомленнями, в яких містяться картинки із зображенням ран і травм, завданих підлітками собі самостійно. Також тепер такі картинки буде нелегко знайти і в соціальній мережі Instagram. Цікаво, що, крім зображень насильства, співробітники компанії також збираються контролювати повідомлення, які можуть спричиняти порушення харчової поведінки, зокрема анорексію, булімію, розлад обмеженого вживання їжі, компульсивного переїдання, парорексію і т.д.

Крім цього, співробітники Facebook збираються взяти на роботу експерта, який проводитиме аналіз і вивчатиме вплив нововведень на життя користувачів соціальної мережі. Також представники компанії дозволять фахівцям, які працюють над запобіганням суїцидам, стежити за поведінкою користувачів. Наукові співробітники аналізуватимуть, як інформація, яка міститься в соціальних мережах, може впливати на боротьбу із самогубствами. 

Згідно з даними фахівців, щороку у світі близько 800 тисяч людей самі позбавляють себе життя. У середньому це один суїцид кожні 40 секунд. На сто тисяч осіб припадає близько десяти випадків самогубств. Також, за статистикою, серед молоді від п'ятнадцяти до тридцяти років суїцид перебуває на другому місці як причина смерті. Перше посідають дорожньо-транспортні пригоди.

Уже незабаром у Facebook з'явиться алгоритм, який буде відслідковувати потенційно небезпечні висловлювання користувачів, а також повідомлення, адресовані їм за типом "З тобою все гаразд?" або "Я за тебе хвилююся". Далі система запропонує людині зателефонувати в службу довіри, поговорити з близькою людиною або почитати інформацію про те, як подолати депресивний стан.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!