ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook є основною соцмережею для читачів книжок – дослідження

28.09.2020, 12:57
Фото – pexels.com
Фото – pexels.com

Українці в соцмережах залишають відгуки, діляться рекомендаціями та загалом активно обговорюють книжки, а найактивніше це роблять користувачі Facebook. 

Про це свідчать результати дослідження, проведеного на замовлення Українського інституту книги (УІК), повідомляє "Читомо".

Усього було проаналізовано 1 млн 387 тис. 163 одиниці контенту на книжкову тематику. Серед них – пости в соцмережах Facebook, Instagram, Twitter, ролики в YouTube та дописи в публічних каналах Telegram.

За отриманими даними, Facebook є основною мережею для обговорення книжок, саме в ньому представлено всі можливі типи читацького контенту.

“На відміну від більш нішевих конкурентів, у Facebook традиційно поширеніші об’ємні текстові формати, що дозволяє ділитися думками, висновками, враженнями. Fb-сторінки стають особистими блогами не тільки для багатьох письменників, але й для поціновувачів літератури”, – зазначила керівниця аналітичного відділу УІК Ірина Батуревич.

Водночас Instagram передбачувано став мережею, яка найбільше продає: оголошення там посіли друге місце за поширеністю. Велика частка постів належить магазинам дитячої літератури, помітна – психологам.

Найменш типову картину, як показало дослідження, має Youtube: у цій соцмережі кількість читацьких відгуків переважає загальні згадування коштом суто читацьких акаунтів. Основний акцент – на книгах про "особистісне зростання". Водночас наявні й ролики про художню літературу, які більше розповідають про саму книжку, ніж про необхідність її прочитати.

Користувачі YouTube найчастіше згадують про слухання аудіокнижок. Більша частина роликів – це власне самі аудіокнижки, але трапляються також і згадування про них.

“Це відкриває нові перспективи для популяризації аудіокнижкового контенту саме в цьому середовищі”, – зазначають дослідники.

Twitter, за результатами дослідження, – найменш активний і найменш сфокусований на конкретних книжках, майже всі дописи стосуються читання загалом.

Дослідження "Читання в контексті медіаспоживання: вплив карантину на читацьку поведінку українців" на замовлення Українського інституту книги проводила компанія "Медіатека" (Центр контент-аналізу) з 1 січня до 31 липня 2020 року включно за методом соціального прослуховування (Social Media Listening – SML).

Повне дослідження – за посиланням.

Liked the article?
Help us be even more cool!