Facebook втрачає мільярди доларів унаслідок бойкоту рекламодавців проти політики соцмережі
Ціни на акції соцмедійного гіганта Facebook впали на 8% після повідомлень про те, що Coca-Cola вирішила на 30 днів зупинити рекламу в соцмедіа і дослідити політику мереж стосовно протидії мові ненависті. Про це повідомляє Голос Америки.
Засновник і керівник соцмережі Марк Цукерберг втратив 7 мільярдів доларів статків через падіння акцій у суботу, згідно з оцінками Business Insider.
Coca-Cola приєдналася до ініціативи "зупинити насильство задля прибутку", в межах якої такі потужні компанії, як Unilever, міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben&Jerry, компанія з прокату фільмів Magnolia Pictures, виробник спортивного одягу The North Face та інші, вирішили не розміщувати рекламу в цій соцмережі.
"У світі немає місця для насильства і немає місця для насильства в соцмедіа, – йдеться в повідомленні керівника компанії Coca-Cola Джеймса Квінслі, розміщеному на сайті компанії. – Компанія Coca-Cola припиняє платну рекламу на всіх соцмедійних платформах у всьому світі щонайменше на 30 днів. За цей час ми проведемо переоцінювання нашої рекламної політики й визначимо необхідні зміни. Ми також очікуємо на більшу підзвітність та прозорість партнерів у соцмедіа".
Компанія Ben&Jerry закликала Facebook "вжити потужніших дій, щоб убезпечити платформу від її використання для розділу нашої країни, придушення голосування, роздмухування расизму та поширення закликів до насильства, а також заподіяння шкоди нашій демократії".
Help us be even more cool!