ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook втрачає мільярди доларів унаслідок бойкоту рекламодавців проти політики соцмережі

02.07.2020, 12:03
Фото – guide-high-tech.com
Фото – guide-high-tech.com

Ціни на акції соцмедійного гіганта Facebook впали на 8% після повідомлень про те, що Coca-Cola вирішила на 30 днів зупинити рекламу в соцмедіа і дослідити політику мереж стосовно протидії мові ненависті. Про це повідомляє Голос Америки. 

Засновник і керівник соцмережі Марк Цукерберг втратив 7 мільярдів доларів статків через падіння акцій у суботу, згідно з оцінками Business Insider.

Coca-Cola приєдналася до ініціативи "зупинити насильство задля прибутку", в межах якої такі потужні компанії, як Unilever, міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben&Jerry, компанія з прокату фільмів Magnolia Pictures, виробник спортивного одягу The North Face та інші, вирішили не розміщувати рекламу в цій соцмережі.

"У світі немає місця для насильства і немає місця для насильства в соцмедіа, – йдеться в повідомленні керівника компанії Coca-Cola Джеймса Квінслі, розміщеному на сайті компанії. – Компанія Coca-Cola припиняє платну рекламу на всіх соцмедійних платформах у всьому світі щонайменше на 30 днів. За цей час ми проведемо переоцінювання нашої рекламної політики й визначимо необхідні зміни. Ми також очікуємо на більшу підзвітність та прозорість партнерів у соцмедіа".

Компанія Ben&Jerry закликала Facebook "вжити потужніших дій, щоб убезпечити платформу від її використання для розділу нашої країни, придушення голосування, роздмухування расизму та поширення закликів до насильства, а також заподіяння шкоди нашій демократії".

Компанія Patagonia заявила про зупинення розміщення реклами у Facebook та Instagram. "Від безпеки виборів до глобальної пандемії та расової несправедливості, ставки надто високі, щоб не втручатись і дозволити компанії стати співучасницею в поширенні дезінформації, страху та ненависті", – йдеться в заяві голови компанії з питань маркетингу Корі Баєрса.

Раніше керівник Facebook Марк Цукерберг виступав проти втручання соцмережі в управління контентом, зокрема стосовно постів президента США Дональда Трампа, які в іншій соцмережі, Twitter, позначили попереджувальними написами.

Так, наприкінці травня Twitter позначив пост Трампа як "підбурювання до насильства". Йдеться про допис, у якому Трамп відреагував на те, що мирні протести в США набули насильницького характеру, написавши: "Коли починається мародерство, починається стрілянина". Ця фраза має негативний історичний контекст у США.

Очільник компанії Facebook тоді пояснив, що така фраза була б припустима у Facebook. "Знаю, що багатьом не сподобається те, що ми б залишили ці пости, але ми вважаємо, що потрібно дозволяти якомога більше виражати свої думки, крім випадків, якщо існує невідворотний ризик конкретної шкоди або небезпека, як це викладено в правилах", – зауважив Цукерберг.

Після цього Facebook зняв рекламний пост передвиборчої кампанії Дональда Трампа через порушення правил платформи щодо мови ненависті, а саме – використання символу, що нагадує нацистський, без контексту, який би засуджував чи обговорював його використання.

У відповідь на акцію в п‘ятницю Марк Цукерберг заявив, що соцмережа позначатиме новинні повідомлення політиків, які порушують правила компанії в таких сферах, як мова ненависті та заклики до насильства.

Liked the article?
Help us be even more cool!