ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Facebook та Instagram заборонять рекламу, спрямовану на расу, сексуальну орієнтацію та релігію користувачів

11.11.2021, 16:47
Фото – baaz.com
Фото – baaz.com

Компанія Meta з 19 січня 2022 року заборонить у соцмережах Facebook та Instagram рекламу, спрямовану на расу, сексуальну орієнтацію, релігію, політичні вподобання користувачів.

Про це зазначено в заяві компанії, повідомляє Громадське.

Так, компанія прибере зі своїх систем кілька тисяч ключових слів для такої реклами. У компанії навели приклади деяких ключових слів, з якими пости в соцмережах не можна буде рекламувати:

  • причини здоров’я (наприклад, “поінформованість про рак легенів”, “Всесвітній день боротьби з діабетом”, “хімієтерапія”);
  • сексуальна орієнтація (наприклад, “одностатеві шлюби” та “культура ЛГБТ”);
  • релігійні обряди та групи (наприклад, “Католицька церква” та “єврейські свята”).

“Рішення видалити ці ключові слова було непростим, і ми знаємо, що ця зміна може негативно вплинути на деякі підприємства та організації”, – заявили в компанії.

Там зазначили, що деякі з їхніх рекламних партнерів висловлювали занепокоєння через скасування реклами для постів з такими ключовими словами. Пояснювали це своєю здатністю сприяти позитивним змінам у суспільстві. Тоді як інші рекламодавці розуміють рішення про їхнє видалення, додали в Meta.

Liked the article?
Help us be even more cool!