Facebook та Instagram заборонять рекламу, спрямовану на расу, сексуальну орієнтацію та релігію користувачів
Компанія Meta з 19 січня 2022 року заборонить у соцмережах Facebook та Instagram рекламу, спрямовану на расу, сексуальну орієнтацію, релігію, політичні вподобання користувачів.
Про це зазначено в заяві компанії, повідомляє Громадське.
Так, компанія прибере зі своїх систем кілька тисяч ключових слів для такої реклами. У компанії навели приклади деяких ключових слів, з якими пости в соцмережах не можна буде рекламувати:
- причини здоров’я (наприклад, “поінформованість про рак легенів”, “Всесвітній день боротьби з діабетом”, “хімієтерапія”);
- сексуальна орієнтація (наприклад, “одностатеві шлюби” та “культура ЛГБТ”);
- релігійні обряди та групи (наприклад, “Католицька церква” та “єврейські свята”).
“Рішення видалити ці ключові слова було непростим, і ми знаємо, що ця зміна може негативно вплинути на деякі підприємства та організації”, – заявили в компанії.
Там зазначили, що деякі з їхніх рекламних партнерів висловлювали занепокоєння через скасування реклами для постів з такими ключовими словами. Пояснювали це своєю здатністю сприяти позитивним змінам у суспільстві. Тоді як інші рекламодавці розуміють рішення про їхнє видалення, додали в Meta.
Help us be even more cool!