ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Facebook та Instagram приховуватимуть фейкові публікації

22.10.2019, 12:24
Фото – medium.com
Фото – medium.com

Facebook напередодні виборів президента США 2020 року запроваджує нові правила боротьби з фейковими публікаціями. Про це представники компанії 21 жовтня розповіли у своєму офіційному блозі, повідомляє Media Sapiens.

Зазначається, що в листопаді компанія почне позначати і приховувати у Facebook і Instagram контент, який визначили фейковим треті особи. Такі повідомлення будуть показуватися в стрічці, але для їхнього перегляду потрібно буде натиснути додаткову кнопку. Користувачам, які захочуть поділитись інформацією, раніше визнаною недостовірною, будуть показувати вікно, що спиливає, з інформацією про це.

Facebook також почне маркувати сторінки, що належать "медійним організаціям, які повністю або частково перебувають під редакційним контролем влади їхніх країн". Компанія розробила своє поняття "державний ЗМІ" і пообіцяла регулярно оновлювати цей список. Якщо ЗМІ не буде погоджуватися з цією міткою, він може спробувати її оскаржити.

Перед виборами компанія запустила функцію під назвою Facebook Protect – захист акаунтів учасників передвиборних перегонів. Адміністратори сторінок зможуть зареєструватися в цій системі і запрошувати туди своїх колег. Якщо Facebook виявить спроби зламу одного акаунту з цієї мережі, то зможе швидше захистити інші облікові записи, пов'язані з цією організацією.

Компанія також розповіла про видалення трьох мереж акаунтів з Ірану і однієї з Росії в межах боротьби із закордонним впливом. Акаунти видалили на підставі дій, а не опублікованого контенту.

"У кожному разі люди, які стоять за цими діями, координувалися між собою і використовували підроблені облікові записи для видачі себе за інших, що і стало підставою для нашого кроку", – пояснили в соцмережі.

У Facebook додали додаткову інформацію про те, хто керує сторінкою. На вкладці буде відображатися юридична назва організації, її адреса і власник. Нововведення пояснили тим, що часто організації приховують від користувачів, що саме вони керують зазначеної сторінкою. Відтепер користувачі зможуть подивитися, скільки кандидат у президенти США витратив на рекламу, а також його витрати на кампанію на федеральному і регіональному рівнях.

Того ж дня, 21 жовтня, схожу заяву опублікували і в компанії Twitter. Там обмежилися коротким повідомленням, але заявили, що працюватимуть над оновленням правил у зв’язку з тим, як змінюється поведінка користувачів в інтернеті. У компанії захотіли вислухати відгуки користувачів щодо того, як саме змінювати правила.

"Ми працюємо над новою політикою з вирішення питань щодо штучних та маніпулятивних медіа у Twitter, але спочатку ми хочемо почути вашу думку", – заявили в компанії.

У ще одній публікації компанія Twitter пояснила, що під маніпулятивними медіа розуміють такі, що "змінюють початкове значення / мету" публікацій, які здаються правдивими, але не є такими.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!