Facebook оголосив про рішення відмовитися від політики, яка передбачала заборону для більшості криптовалютних компаній розміщувати рекламу на сервісах компанії.

Про це повідомляє Суспільне з посиланням на CNBC.

Компанія, нещодавно змінила назву на Meta, пішла на цей крок після невдалої спроби запустити власну криптовалюту, яку можна було б використати для відправлення грошей в інтернеті через продукти Facebook.

“Ми робимо це тому, що криптовалютний ландшафт останніми роками продовжував дозрівати й стабілізуватися, а також побільшало урядових постанов, які встановлюють чіткіші правила для цієї галузі”, – йдеться в заяві компанії.

Facebook заборонив рекламу криптовалюти в січні 2018 року, але частково пом’якшив обмеження в травні 2019 року. Заборона не дозволяла стартапам у галузі криптовалют і блокчейну розвивати свій бізнес та залучати потенційних клієнтів у Facebook та Instagram.

Нова політика компанії має велике значення для криптоіндустрії та дозволить більшій кількості роздрібних інвесторів отримати доступ до криптовалют, ніж будь-коли раніше, зазначає CNBC.

Як повідомляв ІМІ, 28 жовтня компанія Facebook Inc. змінила свою назву на Meta. Назви соцмереж Facebook, Instagram та месенджера WhatsApp не змінили.