ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook пояснить алгоритми стрічки новин користувачів

01.04.2019, 16:05
Фото -apnews.com

Facebook запускає нову функцію, що пояснить, яким чином алгоритми вирішують, що показувати у стрічці новин користувачів соцмережі. Про це йдеться в блозі компанії, повідомляє ВВС.

Нова кнопка “Чому я бачу цей пост?” показуватиме, які дії викликали таку поведінку алгоритмів Facebook.

Компанія вперше надасть доступ користувачам до такої інформації в мобільному додатку і на сайті.

Facebook, Twitter, YouTube та інші соцмережі критикували за використання алгоритмів, які визначають, що рекомендувати користувачам, не пояснюючи, як це працює.

Нова функція стане доступною для деяких користувачів уже сьогодні. Повністю вона запрацює до 2 травня, повідомив Facebook виданню.

Кнопку “Чому я бачу цей пост?” (Why am seeing this post?) можна буде знайти в розкривному меню, що з'являється у верхньому правому кутку кожного посту в стрічці новин.

Зокрема, може бути зазначено: “Ви коментували пости з фотографіями частіше, ніж інші види медіаконтенту”.

Facebook повідомив, що також додасть більше інформації до кнопки “Чому я бачу цю рекламу?”. Ця функція з'явилась у 2014 році.

Тепер люди зможуть дізнатися, чи збігаються певні деталі їхнього профілю з тими, що містилися в базі даних рекламодавця.

Раніше стало відомо, що для цільового розміщення реклами використовувалися деякі дії користувача онлайн, зокрема геолокація під час під'єднання до інтернету.

“Обидві функції є частиною нашого внеску в те, щоб надати людям більше контексту і контролю під час користування Facebook”, – йдеться в блозі компанії.

Liked the article?
Help us be even more cool!