IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

2

18

1

7

Facebook почав перевіряти користувачів, які запускатимуть в Україні політичну рекламу

Компанія Facebook просить користувачів до 18 березня надати документи на підтвердження особи, а також заповнити інформацію про те, хто оплачує рекламу. Нові правила покликані покращити захист від іноземного втручання у вибори в Україні, повідомляє “Детектор медіа”.

Соцмережа просить підтвердити особу, увімкнувши двоетапну перевірку та надавши відповідні документи: посвідчення особи державного зразка; два офіційні документи; нотаріально завірена форма, завантажена зі сторінки facebook.com/id. Детальніше про процес перевірки можна дізнатися у посібнику або Довідковому центрі.

“Ми вважаємо, що коли користувач переглядає політичну рекламу у Facebook, він має чітко розуміти, кому вона належить. Щоб підтримати цю прозорість, ми впроваджуємо новий процес авторизації реклами, а також підтвердження особи, застереження “Хто оплатив рекламу”, придбання реклами та бібліотека реклами”, – зазначає компанія.

Крім того, Facebook вимагає від тих, хто хоче показувати політичні оголошення, заповнити інформацію в розділі “Хто оплатив рекламу”. Для цього потрібно перейти на вкладку “Авторизація” у розділі “Налаштування” сторінки та зв’язати зі сторінкою рекламні облікові записи, які ви плануєте використовувати.

Вимоги такої інформації: назва має бути чітка й повна; не має містити абревіатур; не має містити URL-адрес; не має містити текст “Хто оплатив рекламу”; має відповідати умовам політики Facebook щодо застережень.

Facebook перевірятиме цю інформацію та може затребувати більше даних. Оплачувати політичну рекламу зможуть лише користувачі з України.

Такі детальні відомості щодо політичної реклами у Facebook будуть зібрані у Бібліотеці реклами.

“Реклама, що містить застереження, відображатиметься в Бібліотеці реклами, а та, що їх не містить і пізніше вважатиметься політичною, також відображатиметься в Бібліотеці реклами. У Бібліотеці реклами також міститиметься інформація щодо продуктивності реклами, зокрема діапазон показів і витрат, а також охоплення за демографічними показниками та розташуванням”, – зазначає компанія.

Як повідомляв ІМІ, Facebook заявив, що із середини березня посилить політику розміщення реклами користувачів, яка стосується виборів президента в Україні 31 березня.

У березні 2018 року навколо Facebook спалахнув скандал через потрапляння особистих даних мільйонів користувачів у розпорядження британської компанії Cambridge Analytica. Соцмережа визнала, що Cambridge Analytica несанкціоновано отримала особисті дані десятків мільйонів Facebook-користувачів.

Британська компанія Cambridge Analytica спеціалізувалася на аналізі даних і допомагала штабу Дональда Трампа під час передвиборної кампанії. У 2016 році вона зібрала дані профілів користувачів соцмережі Facebook без їхньої згоди. Метою збору і обробки даних було створення програмного забезпечення для передбачення політичних симпатій виборців, а також впливу на них.

Ще Новини