ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook написав, які дані збирає про користувачів

13.06.2018, 13:04

Керівництво Facebook надало письмові відповіді на питання, які Марк Цукерберг не зміг або не встиг прокоментувати під час слухань в американському парламенті. Про це йдеться в листі представників компанії, яке опублікував Конгрес США, повідомляє “Економічна правда”.

Згідно з документом, Фейсбук збирає наступну інформацію:

  • час, частоту та тривалість активності у вікні з вкладкою соцмережі (включаючи інформацію про те, відкрите воно чи перебуває у фоновому режимі);
  • купівлі, здійснені на сторонніх сайтах;
  • плагіни в браузері користувача;
  • рухи курсору на пристрої;
  • використання камери, вбудованої в додаток Facebook;
  • метадані фотографій (включаючи час і місце зйомки);
  • встановлені додатки;
  • назви і типи файлів на пристрої користувача;
  • ідентифікатори додатків;
  • кількість вільного місця на пристрої;
  • контакти з довідника користувача;
  • журнал дзвінків та історію SMS з Android-пристроїв;
  • найближчі точки доступу Wi-Fi і стільникового зв'язку;
  • інформацію мобільних і стаціонарних провайдерів через комп'ютери, телефони, зв'язані телевізори та інші пристрої в мережі;
  • рівень заряду пристрою;
  • параметри та дозволи на пристрої;
  • інформацію та фотографії інших користувачів, а також частоту взаємодії і спілкування з ними.

У Facebook додали, що також можуть отримувати інформацію про користувачів від сторонніх компаній. Мова йде про дії як в онлайні, так і в офлайні, але про які саме, – представники компанії не уточнили.

Нагадаємо, на початку березня низка британських і американських ЗМІ повідомили, що компанія Cambridge Analytica збирала дані користувачів Facebook, щоб використовувати їх у політичній рекламі. З’ясувалося, що Cambridge Analytica незаконно отримала особисту інформацію 87 мільйонів користувачів соцмережі. Через це виник величезний світовий скандал.

Керівник соцмережі Марк Цукерберг був змушений давати показання в Сенаті та Палаті представників Конгресу США, а також у Європарламенті. Після цього компанія почала впроваджувати реформу політичної реклами.

Liked the article?
Help us be even more cool!