Facebook карає групи, які поширюють неправдиву інформацію
11.04.2019, 13:34
Компанія розказала журналістам про свої кроки, які втілює для боротьби з проблемним контентом. Про це повідомляє Media Sapiens з посиланням на офіційний блог Facebook.
"Прибирай, зменшуй, інформуй" – таку тактику для роботи з проблемним контентом Facebook використовує з 2016 року", –йдеться в офіційному блозі компанії.
Тобто соціальна мережа прибирає пости, які порушують її правила; зменшує охоплення проблемному контенту, що ці правила не порушує, а також більше інформує людей про контент.
Детальніше менеджери компанії пояснили, якому контенту штучно зменшують аудиторію.
По-перше, менше людей побачать пости, які незалежні експерти позначать як фейки. Однією з фактчекерських організацій, які над цим працюють, є агентство Associated Press.
Також Facebook "ріже аудиторію" для публікацій від груп, які поширюють неправдиву інформацію. Крім того, у стрічку новин введена технологія Click-Gap, яка допомагає "менше показувати неякісного контенту".
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!