Facebook дозволить прив'язувати до свого профілю в соцмережі підписки на ЗМІ
Соціальна мережа Facebook тестує нову функцію, яка дозволить користувачам прив’язувати підписки на ЗМІ до свого профілю в соцмережі. Про це йдеться в блозі соцмережі, повідомляє MediaSapiens.
Це означає, що під час переходу на сторінку видання з Facebook користувачам більше не буде потрібно вводити логін і пароль для того, щоб прочитати статтю. Нова функція зіставляє підписників видання з користувачами Facebook та пропонує їм прив’язати свої підписки до профілю в соцмережі.
Facebook почала тестувати нову функцію в червні 2020 року. За даними соцмережі, вона вже показала свою ефективність. Користувачі, які ввійшли до контрольної групи, на 111% активніше клікали на новини, ніж інші користувачі соцмережі.
Крім того, нова функція має ще одну перевагу: у користувачів, до профілю яких були прив’язані підписки на ЗМІ, новини показувалися частіше, ніж інший контент.
Поки в тестуванні функції взяли лише кілька ЗМІ – The Athletic, Atlanta Journal, а Winnipeg Free Press.
“Прив’язка підписки до профілю у Facebook надала нашим читачам простий і зручний доступ до наших історій, поки вони проводять час у соціальній мережі. Це покращило досвід наших користувачів та підвищило рівень їхнього залучення в наше видання”, – зазначила віцепрезидентка з маркетингу видання The Athletic Шарлотта Вінтроп.
У майбутньому соцмережа планує залучити до тестування нової функції більше видань, а також дозволити підписникам самостійно прив’язувати свої підписки до профілю в соціальній мережі. Коли нова функція стане доступною для всіх користувачів соцмережі, Facebook не повідомляє.
Help us be even more cool!