Facebook через вибори посилює правила розміщення політичної реклами в Україні
Соцмережа Facebook посилить правила розміщення політичної реклами на території України, Нігерії, Індії та ЄС - країн, де у 2019 році відбудуться вибори. Так компанія хоче завадити можливому втручанню у виборчий процес через соцмережі. Про це повідомляє Громадське з посиланням на Reuters.
З 16 січня в Нігерії рекламні оголошення у Facebook, що стосуються виборів, зможуть розміщувати лише рекламодавці, які безпосередньо перебувають в цій країні. У Нігерії вибори президента відбудуться 16 лютого.
Така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента України відбудуться 31 березня.
Натомість в Індії, де парламентські вибори будуть навесні 2019 року, рекламу помістять у спеціальну “онлайн-бібліотеку”, де її можна буде знайти.
“Ми знаємо, що не будемо ідеальними, але наша мета - постійне вдосконалення”, - сказав директор з менеджменту Facebook Ром Лезерн.
Як повідомляв ІМІ, у березні 2018 року навколо Facebook спалахнув скандал через потрапляння особистих даних мільйонів користувачів у розпорядження британської компанії Cambridge Analytica. Facebook визнала, що Cambridge Analytica несанкціоновано отримала особисті дані десятків мільйонів Facebook-користувачів.Британська компанія Cambridge Analytica спеціалізується на аналізі даних і допомагала штабу Дональда Трампа під час передвиборної кампанії. У 2016 році вона зібрала дані профілів користувачів соцмережі Facebook без їхньої згоди. Метою збору і обробки даних було створення програмного забезпечення для передбачення політичних симпатій виборців, а також впливу на них.
Help us be even more cool!