ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Facebook через вибори посилює правила розміщення політичної реклами в Україні

16.01.2019, 13:00
Фото - Getty Images

Соцмережа Facebook посилить правила розміщення політичної реклами на території України, Нігерії, Індії та ЄС - країн, де у 2019 році відбудуться вибори. Так компанія хоче завадити можливому втручанню у виборчий процес через соцмережі. Про це повідомляє Громадське з посиланням на Reuters.

З 16 січня в Нігерії рекламні оголошення у Facebook, що стосуються виборів, зможуть розміщувати лише рекламодавці, які безпосередньо перебувають в цій країні. У Нігерії вибори президента відбудуться 16 лютого. 

Така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента України відбудуться 31 березня.

Натомість в Індії, де парламентські вибори будуть навесні 2019 року, рекламу помістять у спеціальну “онлайн-бібліотеку”, де її можна буде знайти.

“Ми знаємо, що не будемо ідеальними, але наша мета - постійне вдосконалення”, - сказав директор з менеджменту Facebook Ром Лезерн.

Як повідомляв ІМІ, у березні 2018 року навколо Facebook спалахнув скандал через потрапляння особистих даних мільйонів користувачів у розпорядження британської компанії Cambridge Analytica. Facebook визнала, що Cambridge Analytica несанкціоновано отримала особисті дані десятків мільйонів Facebook-користувачів. Британська компанія Cambridge Analytica спеціалізується на аналізі даних і допомагала штабу Дональда Трампа під час передвиборної кампанії. У 2016 році вона зібрала дані профілів користувачів соцмережі Facebook без їхньої згоди. Метою збору і обробки даних було створення програмного забезпечення для передбачення політичних симпатій виборців, а також впливу на них.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!