ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Експерт: у львівській журналістиці все більше поширюється принцип "угоди мертвяка"

07.08.2012, 01:18

У Львівській журналістиці все більше поширюється принцип, коли ЗМІ не зображують в негативному світлі певних осіб чи політичні партії. Про це 6 серпня повідомив на прес-конференції незалежний журналіст Олег Онисько, передає Вголос.


«Це практика, яка все більше поширюється у Львові, в Києві вона давно була присутня. Коли є так звана «угода мертвяка», коли ми про погане не згадуємо», – зазначив Олег Онисько.


В такому випадку в газеті немає замовного матеріалу, тобто з одного боку ніби журналістські стандарти дотримані. З іншого боку, якщо простежити, про кого той чи інший ЗМІ не подає негативних новин, можна визначити симпатії цього видання, які в тому числі можуть бути підкріплені грошима, зазначив експерт.


Також Онисько наголосив, що зазвичай більшість журналістів під час виборів не заробляють за написання замовних текстів. Тобто, вони виконують цю роботу на вимогу редактора чи директора і додаткової оплати за це не отримують.


«Як би це не прикро було, не заробляють журналісти. Більше того, значна частина редакторів нічого з того не заробляє. Заробляють директори, заробляють якісь люди, які, умовно кажучи, мало кому можуть бути відомі у журналістському середовищі, але вони тримають в руках фінансові потоки медіа і вони просто примушують людей це робити», – наголосив Олег Онисько.

Liked the article?
Help us be even more cool!