Екс-ведучі Top Gear запустили власну соцмережу для автомобілістів
Колишні ведучі популярного британського телешоу Top Gear Джеремі Кларксон, Річард Хаммонд і Джеймс Мей запустили власну автомобільну соціальну мережу DriveTribe, повідомляє Watcher.
Авторизуватися в DriveTribe можна за допомогою екаунту у Facebook. Розробники обіцяють додати авторизацію через екаунти у Twitter або YouTube.
Аби долучитись до соцмережі необхідно обрати щонайменше шість існуючих “кланів” (tribes), до числа яких входять особисті “клани” ведучих, а також тематичні на зразок любителів брендів BMW і Porsche або фанатів подорожей і собак в машинах.
В розробку соцмережі інвестовано $5,5 млн. Інвесторами виступили Breyer Capital і венчурна фірма Atomico співзасновника Skype Нікласа Зеннстрема. У планах – запуск іншомовних версій сайту DriveTribe.
Help us be even more cool!