Дослідження: соцмережі залишаються в Україні найпопулярнішим джерелом інформації
Соціальні мережі (Facebook, Youtube, Instagram, Х тощо) залишаються в Україні найпопулярнішим джерелом інформації про суспільно-політичне життя.
Такими є результати дослідження ГО “Детектор медіа” “Індекс медіаграмотності українців”.
Згідно з дослідженням, у 2023 році 62% громадян дізнавалися про суспільно-політичні події в країні та за її межами саме із соцмереж (2022 року – 61%, 2021-го – 54%).
Водночас у месенджерах (Telegram, Viber, WhatsApp та інші) у 2023 році на 6% зросла кількість споживачів суспільно-політичного контенту в порівнянні з 2022 роком (55% проти 49%).
Також збільшилась аудиторія, яка отримує інформацію про суспільно-політичні новини в спілкуванні з друзями, сусідами, колегами, – із 25% до 33%.
Інформаційні інтернет-ресурси (онлайн-видання, агрегатори новин та інші) є джерелом таких новин для 32% споживачів медіаконтенту (у 2022 році – 31%).
І майже стільки ж – 31% – становить аудиторія національного телемарафону “Єдині новини”, яка зменшилась у порівнянні з 2022 роком на 10%.
З ефіру телеканалів, які не транслюють телемарафон (5 канал, “Еспресо”, Прямий, 24 канал тощо), дізнаються про суспільно-політичне життя 16% аудиторії, із Суспільного мовлення – 8%, з радіо – 9% і стільки ж – з регіональних телекомпаній.
Кількісне дослідження “Індекс медіаграмотності українців” провела компанія New Image Marketing Group (польовий етап: 15.01.2024 – 29.01.2024) методом інтерв'ю “обличчя до обличчя” за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI).
Обсяг вибірки становив 1200 респондентів. Цільова аудиторія: доросле населення України (18+).
Тип вибірки: репрезентативна за віком, статтю, типорозміром населеного пункту та регіоном. Дослідження не проводилося на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей та в АР Крим.
Help us be even more cool!