Дослідники: За Трампа голосувала переважна більшість мешканців “новинних пустель”

Попри те що на рівні національного голосування республіканець Дональд Трамп ледве випередив на президентських виборах конкурентку від Демократичної партії Камалу Гарріс на 1,5%, у регіонах з дефіцитом локальних медіа цей розрив був значно більший. Трамп виграв у середньому на 54 відсоткові пункти у 91% таких округів.
Про це повідомляє ініціатива “Локальні новини” школи журналістики імені Джозефа Меділла при Північно-західному університеті (штат Іллінойс, США).
Висновки дослідників спираються на дані 193 із 206 округів, визначених як “новинні пустелі”, у штатах, де вже доступні результати голосування. У річному звіті “Локальних новин”, оприлюдненому в жовтні, фіксувався занепад локальних медіа по всій країні, вимірюваний за кількістю, тиражем і частотою публікації газет, а також кількістю співробітників і читачів медіа.
У звіті йшлося, що концентрація округів з обмеженим доступом до локальних новин була найвищою в штатах із традиційною республіканською більшістю на кшталт Техасу, Кентуккі, Арканзасу, Айдахо, Монтани й Міссісіпі.
За словами дослідників, такі дані необовʼязково вказують на те, що мешканці цих регіонів голосували за Трампа через відсутність локальних новин. Радше йдеться про таку кореляцію: новинні пустелі сконцентровані в переважно сільських округах, де населення здебільшого менш освічене й бідніше за середні національні показники, і саме такі округи віддавали перевагу Трампу на виборах у 2024 і 2020 роках.
Жителям регіонів без локальних новин не бракує інформації про президентські вибори: вони мають доступ до національних медіа, соцмереж, а також агітаційних матеріалів кандидатів. Утім, зазначають автори, середовище новинної пустелі таки впливає на поведінку виборців. Втративши доступ до локальних новин, вони зазвичай покладаються на національні медіа, про що свідчить дослідження Джошуа Дарра, професора з публічних комунікацій у Сиракузькому університеті. Такі медіа за визначенням зосереджуються на проблемах національного масштабу: абортах, імміграції, економіці тощо.
Це призводить до того, що мешканці “новинних пустель” роблять свій вибір на основі заяв кандидатів і потенційно заангажованих медіа на кшталт Fox News, не беручи до уваги (або не знаючи) інформації про місцеві умови. Локальні медіа можуть розповісти виборцю щось, що йому чи їй не скажуть національні новини. Наприклад, як політика того чи іншого кандидата впливатиме на місцеву індустрію чи ринок праці. В умовах дефіциту таких новин виборці ухвалюють рішення на основі того, хто з кандидатів поділяє їхні погляди на національні питання, що призводить до поляризації й партійності.
Президент ініціативи “Відбудова локальних новин” Стівен Волдман зазначає, що результати голосування не варто інтерпретувати як “селюки проголосували за Трампа, бо вони необізнані”. Натомість ці дані свідчать, що прихильники Трампа також “найбільше потерпають від колапсу місцевих новин”. На думку Волдмана, вони є жертвами всіх наслідків життя у новинній пустелі: політичної корупції, вищих податків, нижчих рейтингів облігацій, вищих рівнів соціальної відчуженості й поширення дезінформації, а також падіння соціальної згуртованості.
Саме виборці-консерватори, яким Трамп шкодить своїми нападами на пресу, мають очолити зусилля з порятунку локальних медіа, підсумовує Волдман.
Нагадаємо, 5 листопада 2024 року в США відбулися президентські вибори, перемогу здобув Дональд Трамп.
Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук
Help us be even more cool!