ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дослідник: Активне використання TikTok могло допомогти правопопулістам перемогти на виборах у Німеччині

Активне використання TikTok могло допомогти правопопулістській партії “Альтернатива для Німеччини” (АдН) здобути найкращі результати на місцевих виборах у федеральних землях Тюрингія та Саксонія.

Про це  сказав професор Університету Потсдама й один з координаторів проєкту з моніторингу діяльності німецьких партій на TikTok Роланд Фервібе в інтерв'ю DW.

АдН, згідно з опитуванням соціологічного інституту Infratest dimap, зі значним відривом стала найпопулярнішою партією серед молодих виборців віком від 18 до 24 років. А з огляду на популярність TikTok серед молоді цей успіх може бути безпосередньо пов'язаний з активною присутністю контенту АдН на платформі, вважає Роланд Фервібе.

АдН та її співголова Аліс Вайдель виявляють дуже високу активність у TikTok. Фото – Guido Schiefer / IMAGO

“Половина всіх молодих людей віком від 16 до 24 років отримують політичну інформацію виключно з TikTok. У підсумку платформа чинить на них надзвичайно сильний вплив”, – розповів Фервібе.

Дослідник розповів, що за кілька тижнів до виборів контент, пов'язаний з АдН, охопив набагато ширшу аудиторію в TikTok, ніж матеріали інших політичних партій.

За його словами, у межах дослідження було створено 30 вигаданих профілів користувачів TikTok. Вони представляли молодих людей, народжених 2006 року, які проживали в Тюрингії, Саксонії та Бранденбурзі, де відбувалися земельні вибори.

Дослідники проаналізували понад 75 тисяч відео, що з'явилися в їхніх стрічках за кілька тижнів до голосування. У середньому користувачам показували по дев'ять відео на тиждень з контентом АдН. 

Для порівняння: у випадку Християнсько-демократичного союзу (ХДС) або нещодавно створеного лівопопулістського “Союзу Сари Ваґенкнехn” (ССВ) цей показник був приблизно в дев’ять разів меншим, він трохи перевищував лише одне відео на тиждень, а кількість матеріалів, пов'язаних з іншими партіями, була значно меншою.

Водночас дослідники помітили, що кількість відеороликів, які з'являються в стрічках користувачів, не завжди відповідала обсягу контенту, створеного партіями. “Наприклад, за вісім тижнів до виборів до земельних парламентів СДПН створила більше відео, ніж АдН, але вони майже не потрапляли в стрічки користувачів”, – зазначив Роланд Фервібе.

Дослідник вважає, що однією з можливих причин успіху АдН у TikTok є наявність цілої мережі пов'язаних між собою інфлюенсерів з ультраправими переконаннями, які поширюють партійний контент. Іншою причиною може бути те, що більшість кандидатів від АдН самі активно використовують китайську платформу. 

Згідно з червневим дослідженням освітнього Центру імені Анни Франк, “Альтернатива для Німеччини” активніша в TikTok, ніж будь-яка інша політична партія в німецькому парламенті. Аналітики пов'язують зростання її популярності серед молодих виборців (принаймні частково) саме з активною присутністю партії в соціальних мережах.

Нагадаємо, на виборах 1 вересня в східнонімецьких федеральних землях Саксонія і Тюрингія АдН здобула найкращі результати серед партій ультраправого політичного спектру з часів закінчення Другої світової війни. “Альтернатива для Німеччини” набрала вдвічі більше голосів, ніж три партії з коаліційного уряду канцлера Олафа Шольца разом узяті – Соціал-демократична партія Німеччини (СДПН), Зелені й Вільна демократична партія (ВДП).

Liked the article?
Help us be even more cool!