"Дом" замовляє власнику "Зе медіа" за 12 млн грн виробництво ток-шоу з Пальчевським
Державне підприємство “Мультимедійна платформа іномовлення України” (телеканали “Дом” та UATV) має намір виділили понад 12 млн грн на створення соціального шоу “Про життя з Андрієм Пальчевським”.
Про це йдеться на сайті “Прозорро”, повідомляє “Детектор медіа”.
Компанія звертає увагу на те, що вся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП МПІУ використовується для виробництва: “Новини України”, “Офіційна розмова”, “Неофіційна розмова”, “Право на право”. Тому були проведені творчі конкурси й визначені переможці. Серед них проєкт “Про життя з Андрієм Пальчевським”.
Переможець тендеру ТОВ “Імаджинаріум”, власником та керівником якого є Володимир Татаренко, власник компанії “Зе медіа”, яка проводила опитування Зеленського на місцевих виборах.
В описі тендерних умов ідеться про те, що шоу може стати головним проєктом на каналі: “Повертає віру в справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча в дії”.
Планується створити 60 випусків по 45 хвилин / випуск.
Про Андрія Пальчевського читайте в матеріалі “Детектора медіа” “Мультимільйонер, плейбой, зірка каналів Медведчука. Хто такий Андрій Пальчевський?”.
Нагадаємо, раніше МПІУ замовила в компанії працівника “1+1 media” виробництво п'яти політичних ток-шоу за 7 млн грн.
Help us be even more cool!