ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

"Дом" замовляє власнику "Зе медіа" за 12 млн грн виробництво ток-шоу з Пальчевським

10.12.2021, 16:00
Фото – сайт політичної партії “Перемога Пальчевського”
Фото – сайт політичної партії “Перемога Пальчевського”

Державне підприємство “Мультимедійна платформа іномовлення України” (телеканали “Дом” та UATV) має намір виділили понад 12 млн грн на створення соціального шоу “Про життя з Андрієм Пальчевським”. 

Про це йдеться на сайті “Прозорро”, повідомляє “Детектор медіа”.

Компанія звертає увагу на те, що вся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП МПІУ використовується для виробництва: “Новини України”, “Офіційна розмова”, “Неофіційна розмова”, “Право на право”. Тому були проведені творчі конкурси й визначені переможці. Серед них проєкт “Про життя з Андрієм Пальчевським”.

Переможець тендеру ТОВ “Імаджинаріум”, власником та керівником якого є Володимир Татаренко, власник компанії “Зе медіа”, яка проводила опитування Зеленського на місцевих виборах.

В описі тендерних умов ідеться про те, що шоу може стати головним проєктом на каналі: “Повертає віру в справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча в дії”. 

Планується створити 60 випусків по 45 хвилин / випуск.

Про Андрія Пальчевського читайте в матеріалі “Детектора медіа” “Мультимільйонер, плейбой, зірка каналів Медведчука. Хто такий Андрій Пальчевський?”.

Нагадаємо, раніше МПІУ замовила в компанії працівника “1+1 media” виробництво п'яти політичних ток-шоу за 7 млн грн.

Liked the article?
Help us be even more cool!