ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дохід регіональних медіа після пандемії впав на 70–90% – експертка

09.07.2020, 17:00
Фото – legal-support.top
Фото – legal-support.top

Дохід регіональних компаній, порівнянюючи з початком року, впав на 70–90%. Про це сказала 9 липня виконавча директорка Національної асоціації медіа Катерина М’ясникова під час онлайн-обговорення “Медіа та COVID-19: помилки, успіхи, нові виклики та нові можливості”, повідомляє “Детектор медіа”.

“Найперші потерпають регіональні медіа, які працюють з локальним бізнесом і мають невисоку частку мережевих рекламодавців. Тому що локальний бізнес дуже швидко згортається. І в середині березня багато компаній хотіли закриватися через те, що втратили всіх клієнтів”, – сказала вона.

Падіння прямої реклами становило до 60%, спонсорство – до 35% тощо. Заповнюваність реклами впала в середньому на 60%. У структурі доходів найбільше впала реклама та спонсорство, натомість зросли інвестиції власників. 

“Це створює несприятливу ситуацію перед місцевими виборами. Локальні медіа завжди були спраглими до грошей, а зараз вони готові брати будь-яку рекламу та замовні матеріали”, – додала вона.

Уперше в історії, за словами М’ясникової, регіональні медіа зіткнулися з трендом, коли їхня аудиторія зростає, але не монетизується.

Директор з аналітики ГО “Інтерньюз-Україна” Володимир Єрмоленко навів висновки опитування 39 журналістів з різних регіонів щодо ситуації, яка склалась у їхніх медіа після пандемії.

“Падіння рекламних надходжень на 70–80%. Ті медіа, у бюджеті яких рекламні надходження мали велику частину, дуже постраждали. Хтось запускає гугл-рекламу, хтось шукає гранти, хтось запускає донейт. Але ті регіональні медіа, які не напряму залежать від власників, дуже страждають. Більшість ЗМІ в очікувані місцевих виборів, які можуть додати їм фінансових можливостей”, – розповів він.

Нагадаємо, пандемія COVID-19 та зумовлений нею карантин в Україні призвели до падіння рекламного ринку на місцевому рівні. Регіональні телекомпанії тимчасово зупинили виробництво розважальних проєктів, перейшли на повтори, дистанційну роботу, а в деяких регіонах і скоротили працівників.

Liked the article?
Help us be even more cool!