ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До Кодексу ЄС проти дезінформації приєднуються ще вісім провідних інтернет-компаній

04.10.2021, 11:17
Фото – Prometheus
Фото – Prometheus

Ще вісім інтернет-платформ, соціальних мереж і технологічних компаній висловили бажання приєднатися до Кодексу ЄС проти дезінформації, який на добровільній основі вже об’єднує глобальні мультимедійні ресурси, такі як Google, Facebook, Twitter, TikTok та Microsoft.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на повідомлення Європейської комісії.  

“Ще вісім перспективних учасників узяли участь у процесі перегляду Кодексу проти дезінформації під час Асамблеї компаній, що вже підписали цей документ. Вони висловили бажання взяти на себе посилені зобов’язання відповідно до оновленої версії кодексу… Перелік цих перспективних підписантів охоплює відеоплатформу Vimeo, соціальну мережу нового типу Clubhouse, технологічну рекламну компанію DoubleVerify, а також розробників спеціалізованих засобів та рішень для боротьби проти дезінформації – Avaaz, Globsec, Logically, NewsGuard та WhoTargetsMe”, – йдеться в повідомленні.

Як зазначається, практика боротьби з дезінформацією в умовах пандемії COVID-19 виявила певні недосконалості наявного кодексу, що були пов’язані з недостатньою інформаційною взаємодією між платформами та країнами-членами Євросоюзу, відсутністю належного моніторингового механізму щодо дезінформації, недостатнім доступом до інтернет-платформ дослідницьких мережевих організацій, що спеціалізуються на боротьбі проти дезінформації. Оновлений кодекс усуває значну частину цих недоліків, що перетворює його на потужний інструмент боротьби з дезінформацією на рівні всього Євросоюзу.

“Я вітаю нових гравців ринку, які відгукнулися на наш заклик та приєднуються до кодексу. Закликаю всіх інших, включно з платформами, месенджерами та учасниками рекламної екосистеми, приєднатися якомога швидше, щоб узяти участь у процесі вдосконалення документа… Всі учасники ринку мають особливу відповідальність за упередження поширення та монетизації дезінформації”, – зауважила з цього приводу віцепрезидентка Єврокомісії Вера Юрова.

Нагадаємо, ЄС уперше представив Кодекс проти дезінформації для інтернет-платформ у 2019 році, коли під час підготовки до європейських виборів та в процесі їхнього проведення Євросоюз зіткнувся з масовими спробами інформаційних маніпуляцій онлайн, зокрема з боку іноземних державних та недержавних гравців. У травні 2021 року Єврокомісія оприлюднила рекомендації щодо посилення цього документа на основі практичного досвіду боротьби проти недостовірної інформації та інформаційних маніпуляцій під час пандемії коронавірусу.

Liked the article?
Help us be even more cool!