ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 28 листопада – реєстрація на навчальний курс "Маркетинг-директор у медіа" від MDF

09.11.2021, 16:26
Фото – Media Development Foundation
Фото – Media Development Foundation

Media Development Foundation (MDF) оголошує про початок приймання заявок на двомісячний навчальний курс “Маркетинг-директор у медіа”. 

Це програма для представників регіональних медіа, які планують або вже займаються маркетинговим напрямом у медіаорганізації. 

Заявки на курс приймаються з 9 до 28 листопада – тут

Навчання в межах цієї програми допоможе учасникам розкрити свої сильні сторони та розібратися, як ефективніше працювати з платформами та аудиторією. Це можливість для представників регіональних медіа здобути необхідні знання і навички, щоб повноцінно зануритись у світ діджиталу та навчитися створювати ефективні маркетингові стратегії.

Програма “Маркетинг-директор у медіа” складається з дводенного офлайн-модуля в Києві, семи онлайн-лекцій, додаткових воркшопів та тренінгів учасників з менторами. Учасники працюватимуть над практичними завданнями, а наприкінці курсу кожен матиме змогу презентувати маркетингову стратегію розвитку свого медіа. Експерти та автори програми на захисті стратегії дадуть зворотний зв’язок щодо плану розвитку медіа.

Подавайтеся, якщо ви прагнете:

  • Ефективно працювати з SMM, SEO, дашбордами. Досконало розуміти, що таке діджитал і як застосовувати його переваги на практиці.
  • Ставити цілі та відстежувати їхню реалізацію. Прогнозувати відвідуваність сайту та побудувати ефективну систему дистрибуції контенту.
  • Аналізувати медіаринок, конкурентів, аудиторію. Чітко усвідомлювати свої переваги над конкурентними медіа, визначати вашу цільову аудиторію, знаходити нові шляхи розвитку медіа.
  • Розбиратися, як працювати з таргетованою та контекстною рекламою. Розуміти, як і чому читачі переходять на ваш сайт, та знаходити шляхи оптимізації трафіку.
  • Налагоджувати роботу в маркетинговому відділі. Знаходити найоптимальніші процеси взаємодії редакторів та журналістів з маркетологами та SMM.

Для кого ця програма:

  • Для керівників та редакторів медіаорганізацій.
  • Для тих, хто планує або вже займається маркетинговим напрямом у медіа.
  • Для діджитал-спеціалістів, редакційних SMM-менеджерів, таргетологів, які планують очолити маркетинговий відділ.

Автори навчального курсу: Денис Зеленов, Head of Digital 24 каналу, Тетяна Кулькова, Marketing Director в PaySpace Magazine.

Ключові експерти та експертки курсу: 

  • Артем Арутюнян, Head of Product hromadske.ua; 
  • Анна Ятель, колишня директорка з маркетингу Admixer; 
  • Артем Іпатов, діджитал-директор ШоТам.

Більше про курс тут.

З будь-яких питань звертайтеся до проєктного менеджера MDF Вадима Дідика: [email protected].

Liked the article?
Help us be even more cool!