ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 24 квітня – приймання заявок на програму від MDF з порятунку регіональних медіа

12.04.2022, 19:26

Media Development Foundation розпочинає приймання заявок на проєкт "Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа". Програма спрямована допомогти редакціям, які вимушені працювати в критичних умовах через російську агресію. 

Із вторгненням росії в Україну перед українським незалежними медіа постали нові виклики, які заважають своєчасному та достовірному інформуванню суспільства. Головне завдання MDF зараз – надати максимальну підтримку журналістам, щоб вони й надалі мали свободу дій і продовжували показувати Україні та світу правдиву картину подій. 

Проєкт охоплює три напрями роботи редакцій: менеджмент, контент, дистрибуція. Протягом шести місяців учасники проходитимуть навчання та отримають допомогу в межах кожного з напрямів:

Менеджмент

Під час роботи учасники визначать ключові напрями роботи керівника, пропрацюють бюджетне планування на найближчі три-шість місяців; закриють питання базової безпеки та критичні технічні потреби; переналаштують роботу команди, отримають психологічну допомогу для відновлення психоемоційного стану роботи команди.

Допомагатиме в цьому Валерій Гармаш, ментор та експерт, СЕО медіахолдингу "Має сенс". 

Контент

Менторська підтримка для структуризації редакційного workflow; створення контент-стратегії для медіа в умовах війни; можливість залучити нових співробітників: редакторів, есемемників, журналістів; практичні онлайн-тренінги й воркшопи для головних редакторів – усе це та навіть більше очікує учасників у межах роботи в цьому напрямі. 

Допомагатиме в цьому Андрій Діхтяренко, експерт, шеф-редактор новин та ведучий об'єднаного телемарафону на Суспільному.

Дистрибуція

Учасників чекає повне оновлення системи маркетингу та дистрибуції. Фахівці проводитимуть повний аудит активного інструментарію маркетингу з позиції ефективності, налаштовуватимуть канали дистрибуції та допомагатимуть у зростанні чисельності цільової аудиторії медіа. 

Допомагатимуть у цьому напрямі Андрій Боборикін, ментор та провідний експерт Media Development Foundation, медіаменеджер, виконавчий директор "Української правди" та Назарій Шешуряк, ментор та експерт, таргетолог, сценарист "Телебачення Торонто", головний редактор проєкту "Амнезія".

Також Media Development Foundation фінансово підтримуватиме учасників проєкту для роботи в умовах війни.

Заповнити заявку можна ТУТ до 24 квітня. Оголошення учасників 25 квітня. 

Із запитаннями щодо проєкту звертатися на пошту: [email protected] – Марина Клімчук, комунікаційниця Media Development Foundation.

Liked the article?
Help us be even more cool!