ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 23 грудня включно – приймання заявок на конкурс матеріалів у жанрі журналістики рішень

23.12.2019, 15:05
Фото – Інтерньюз-Україна
Фото – Інтерньюз-Україна

Громадська організація “Інтерньюз-Україна” оголошує для журналістів Донецької та Луганської областей відкритий конкурс концепцій медіаматеріалів у жанрі журналістики рішень. 

Конкурс проводиться в межах проєкту USAID “Демократичне врядування у Східній Україні”, який фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

У фокусі програми – пошук рішень важливих соціальних проблем у вашому місті, регіоні. Пріоритет надаватиметься ідеям, які стосуються впровадження реформ на локальному рівні.

Журналістика рішень – це підхід до створення матеріалів, де основною ціллю є пошук наявних шляхів вирішення проблеми замість просто її висвітлення.

Основні критерії журналістики рішень:

  • Відповідає на запитання "Як?"
  • Розкриває соціальну проблему або конфлікт
  • Дає приклад(и) вирішення проблеми
  • Орієнтується на цільову аудиторію, яка могла би повторити це рішення
  • Розповідає позитивні історії, але не має ознак реклами / піару
  • Фокус – на ефективності, а не на добрих намірах; журналіст наводить очевидні докази результатів завершеної справи

Можливо, термін "журналістика рішень" на сьогодні в Україні не такий уживаний. Однак сам принцип висвітлення дієвих рішень багато медіа вже використовують. Влучні приклади матеріалів, написаних у жанрі журналістики рішень:

Сортуй розумно. Як соціальне підприємство допомагає Франківську сортувати сміття

За пенсійним горизонтом. На Тернопільщині літні люди беруться до танцю (відео)

Хто може подати заявку?

Представники всіх типів медіа (друковані, онлайн, ТБ, радіо) та незалежні журналісти, які проживають або працюють у Донецькій та Луганській областях. Незалежні журналісти мають підтвердити домовленість із медіамайданчиком про майбутнє розміщення матеріалу.

Отримати стипендію можуть декілька журналістів, які представляють одне медіа.

Умовою отримання стипендії є гарантія розміщення вироблених матеріалів в ефірі / на шпальтах відповідної медіаорганізації.

Переможці конкурсу зможуть отримати стипендію в розмірі до 4500 грн на виробництво одного матеріалу.

На розгляд можна подати не більш ніж три концепції майбутніх матеріалів. Перевагою буде використання мультимедійних інструментів – фото, відео, інфографіки – або створення лонгрідів. Учасників, які запропонують найкращі ідеї, відбиратиме конкурсна комісія (незалежні експерти). Для ефективної реалізації своїх ідей переможці конкурсу отримають менторську підтримку.

Подати заявку на участь у Програмі стипендій можна за посиланням.

Останній термін заповнення і надсилання онлайн-анкети: понеділок, 23 грудня 2019 р. включно. Журналісти, які успішно пройдуть відбір на участь у Програмі стипендій та менторської підтримки, отримають підтвердження на електронну пошту до 25 грудня.

Контактні особи:

Дмитро Зінчук (тел. +38 095 085 18 84, [email protected]), Юлія Костащук (тел. +38 098 637 48 47, [email protected]).

Liked the article?
Help us be even more cool!