ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 20 березня ЗМІ повинні визначитися із тарифами на політичну рекламу місцевих виборів

13.03.2017, 12:44

В Україні 30 квітня відбудуться вибори депутатів та голів у 40 новостворених територіальних об’єднаних громадах.

Згідно з календарним планом проведення виборчого процесу, оприлюдненим на сайті Центральної виборчої комісії, до 20 березня включно засоби масової інформації повинні встановити розцінки вартості одиниці друкованої площі або одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації – на підставі абзацу першого частини третьої статті 57 Закону України “Про місцеві вибори”.

Як зазначає медіа-юрист ІМІ Роман Головенко, якщо редакції ЗМІ не приймуть рішення щодо розцінок, то їм доведеться відмовитися від замовлень на розміщення політичної реклами на цих виборах.

Фото - Медіа-Бар

Liked the article?
Help us be even more cool!