ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 15 січня – реєстрація на Конкурс проєктів USAID-Internews з медіаграмотності

07.12.2022, 11:00
Фото – internews.in.ua
Фото – internews.in.ua

"Медійна програма в Україні" (МПУ), що виконується неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує українські медіаорганізації, незалежні медіа та організації громадянського суспільства до подання проєктних пропозицій на конкурс із медіаграмотності.

Internews підтримуватиме проєкти, які сприятимуть досягненню мети "Медійної програми в Україні" щодо збільшення громадського попиту на якісну інформацію.

Цей грантовий конкурс є цілеспрямованим, але гнучким механізмом, який надає можливість розробляти креативні, інноваційні загальноукраїнські та регіональні короткострокові проєкти. Ці ініціативи можуть підвищити рівень медіаграмотності в навчальній, позанавчальній та неформальній освіті, особливо для найбільш маргіналізованих груп. Грантоотримувачі повинні продемонструвати наміри щодо залучення жінок і груп меншин до ініціатив. Відбір проєктів ґрунтуватиметься на здатності заявників досягти результатів, які демонструють вплив.

Середня сума наданих грантів становитиме близько $25 000 для проєктів тривалістю до шести місяців, але більші пропозиції розглядатимуться, якщо концепції, бюджети та часові рамки будуть добре обґрунтовані.

Запропоновані проєкти можуть охоплювати (але не обмежуватися) таку діяльність:

  • концепції, які спеціально націлені на користувачів Telegram, щоб розвивати їхні навички фільтрації дезінформаційних наративів на платформі;
  • ідеї щодо популяризації медіаграмотності та формування стійкості до дезінформації в школах і університетах із залученням учителів і викладачів університетів, а також студентів;
  • створення освітнього або розважального контенту, відеокампаній за участю відомих впливових осіб; або інтерактивні вистави та ігри, спрямовані на покращення критичного мислення конкретної цільової аудиторії, якою можуть бути різні демографічні категорії споживачів медіа, або журналісти, або представники інших професій тощо, і стимулювання попиту на кращу журналістику з боку широкої громадськості;
  • проведення кампаній медіаграмотності, що залучають різні аудиторії та заохочують споживачів розвивати свої навички оцінювання достовірності джерел інформації та фактів;
  • організація різноманітних форм діяльності з медіаграмотності та критичного мислення, досліджуючи їхню ефективність, щоб допомогти українцям захистити себе від дезінформації;
  • підтримка заходів у громадських місцях, бібліотеках, кафе чи інших місцях, які залучають дорослих до проблеми виявлення маніпуляцій у медіа;
  • проведення цільового моніторингу медіа для оцінки якості та неупередженості висвітлення, а також прихованих спроб маніпулювання громадською думкою. Проведення роз’яснювальної діяльності щодо популяризації результатів моніторингу медіа, у тому числі через наявні ресурси.

Проєктні пропозиції разом з бюджетом мають бути надіслані англійською та українською мовами двома окремими файлами на електронну адресу [email protected] не пізніше 15 січня 2023 року. У темі листа вказати: "Конкурс проєктів USAID-Internews з медіаграмотності".

Liked the article?
Help us be even more cool!