До 11 квітня – добір студентів на Школу економічної журналістики
Школа економічної журналістики Deutsche Welle та “Української правди” оголошує конкурс на участь у своїй освітній програмі, яка в першому півріччі 2021-го пройде в онлайн-форматі, повідомляє “Економічна правда”.
Учасники курсу навчаться писати про бізнес та олігархів, зрозуміють тонкощі взаємодії уряду та Національного банку, проводитимуть журналістські експерименти, визначатимуть портрет своєї аудиторії та її потреби, працюватимуть з базами даних, візуалізацією тощо.
Викладають у Школі провідні українські журналісти та експерти. Підготовка тренерів відбулася за спеціальною методикою Академії Deutsche Welle.
Курс складається з п’яти модулів. Навчання проходитиме в зручному форматі інтенсиву вихідного дня.
Курс розпочнеться наприкінці квітня і триватиме до початку серпня.
Усім, хто бажає стати студентами Школи економічної журналістики, слід заповнити анкету до 11 квітня включно.
Кожен з дібраних учасників має сплатити незначну грошову заставу, яка гарантуватиме відвідування ним занять.
Програма курсу:
24–25 квітня – І модуль "Як розширити аудиторію видання".
Тренерка: Марія Фронощук – співзасновниця і директор Platfor.ma.
15–16 травня, 22–23 травня – ІІ модуль "Як писати про бізнес. "Олігархознавство".
Тренери:
Катерина Глазкова, виконавчий директор Спілки українських підприємців;
Андрій Самофалов, керівник бізнес-редакції сайту Liga.net.
5–6 червня, 12–13 червня – ІІІ модуль "Споживча журналістика. Комерційні матеріали проти редакційних".
Тренери:
Дмитро Дєнков, головний редактор "Економічної правди";
Аліна Полякова, журналістка, редакторка нативних матеріалів УП.
3–4 липня, 10–11 липня – ІV модуль "Як писати про державні фінанси, центральний банк та фінансовий сектор".
Тренери:
Дарина Марчак, керівник Центру аналізу публічних фінансів та публічного управління Київської Школи Економіки, виконавчий директор ProZorro.Продажі;
Олена Снєжко, консультантка зі стратегічних комунікацій та зв’язків з медіа, ексзаступник директора Департаменту комунікацій та начальник Управління стратегічних комунікацій та зв’язків зі ЗМІ Національного банку України.
31 липня – 1 серпня – V модуль "Дата-журналістика та візуалізація даних".
Тренер: Михайло Кольцов, адміністратор проєкту STOPFAKE.ORG, викладач Могилянської школи журналістики.
Help us be even more cool!