ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

До 11 квітня – добір студентів на Школу економічної журналістики

16.03.2021, 15:31
Фото - publicrelay.com
Фото - publicrelay.com

Школа економічної журналістики Deutsche Welle та “Української правди” оголошує конкурс на участь у своїй освітній програмі, яка в першому півріччі 2021-го пройде в онлайн-форматі, повідомляє “Економічна правда”.

Учасники курсу навчаться писати про бізнес та олігархів, зрозуміють тонкощі взаємодії уряду та Національного банку, проводитимуть журналістські експерименти, визначатимуть портрет своєї аудиторії та її потреби, працюватимуть з базами даних, візуалізацією тощо.

Викладають у Школі провідні українські журналісти та експерти. Підготовка тренерів відбулася за спеціальною методикою Академії Deutsche Welle.

Курс складається з п’яти модулів. Навчання проходитиме в зручному форматі інтенсиву вихідного дня.

Курс розпочнеться наприкінці квітня і триватиме до початку серпня.

Усім, хто бажає стати студентами Школи економічної журналістики, слід заповнити анкету до 11 квітня включно.

Кожен з дібраних учасників має сплатити незначну грошову заставу, яка гарантуватиме відвідування ним занять. 

Програма курсу:

24–25 квітня – І модуль "Як розширити аудиторію видання".

Тренерка: Марія Фронощук – співзасновниця і директор Platfor.ma.

15–16 травня, 22–23 травня – ІІ модуль "Як писати про бізнес. "Олігархознавство". 

Тренери:

Катерина Глазкова, виконавчий директор Спілки українських підприємців; 

Андрій Самофалов, керівник бізнес-редакції сайту Liga.net.

5–6 червня, 12–13 червня – ІІІ модуль "Споживча журналістика. Комерційні матеріали проти редакційних".

Тренери:

Дмитро Дєнков, головний редактор "Економічної правди"; 

Аліна Полякова, журналістка, редакторка нативних матеріалів УП.

3–4 липня, 10–11 липня – ІV модуль "Як писати про державні фінанси, центральний банк та фінансовий сектор".

Тренери:

Дарина Марчак, керівник Центру аналізу публічних фінансів та публічного управління Київської Школи Економіки, виконавчий директор ProZorro.Продажі;  

Олена Снєжко, консультантка зі стратегічних комунікацій та зв’язків з медіа, ексзаступник директора Департаменту комунікацій та начальник Управління стратегічних комунікацій та зв’язків зі ЗМІ Національного банку України.

31 липня – 1 серпня – V модуль "Дата-журналістика та візуалізація даних".

Тренер: Михайло Кольцов, адміністратор проєкту STOPFAKE.ORG, викладач Могилянської школи журналістики.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!