ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Для розміщення реклами в Google доведеться посвідчувати свою особу та вказувати країну перебування

24.04.2020, 11:00
Фото – techtoday.in.ua
Фото – techtoday.in.ua

Американська технологічна компанія Google посилила правила для розміщення рекламних оголошень на своїх сервісах. Відповідну заяву про нововведення оприлюднено 23 квітня в блозі компанії, повідомляє DW.

Згідно з новими правилами, потенційним рекламодавцям доведеться для розміщення реклами на платформах Google посвідчити свою особу та вказати країну проживання.

"Замовникам реклами потрібно буде надати посвідчення особи, документи про реєстрацію бізнесу або іншу інформацію, що дозволяє визначити, хто вони і в якій країні працюють", – попередили в компанії. 

Починаючи "з цього літа" користувачі матимуть змогу перевірити, хто саме замовив розміщення реклами на платформах Google.

Цей крок покликаний забезпечити "більшу прозорість" та надавати користувачам "більше інформації, про те, хто саме розміщує рекламу", запевняють у компанії. Самі користувачі зможуть докладніше дізнатися про рекламодавця, перейшовши за спеціальним лінком.

"Ми почнемо з поетапної верифікації замовників реклами в США, а згодом поширимо цю практику в глобальному масштабі", – йдеться в заяві. У компанії зазначили, що на запровадження нових норм може знадобитися "кілька років".

Власне, проведення верифікації замовників реклами Google запровадила з 2018 року. Однак дотепер ці норми поширювалися лише на політичну рекламу, зазначається в блозі.

Як повідомляв ІМІ, у квітні Facebook повідомив, що почне зазначати країну походження для деяких повідомлень, пов'язаних із виборами, в спробі боротьби з політичною дезінформацією.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!