Політики є основними замовниками джинси в українських друкованих виданнях.  Саме політичні сили в такий спосіб купують площі у всеукраїнських та регіональних медіа, стимулюючи подібні взаємовідносини між ЗМІ та політичними елітами в країні.


Інститут масової інформації протягом двох років проводить моніторинг джинси в друкованих виданнях Україні.  За цей період ми побачили регулярні сезонні коливання кількості джинси в пресі.

Як чітко демонструє графік, під час виборчих кампаній відбувається стрімке збільшення джинсових матеріалів у друкованій пресі. Перший пік припадає на президентські вибори 2009 року,  другий – на вибори до місцевих рад 2010 року.

Місцеві вибори значно менше вплинули на кількість джинси в загальнонаціональних виданнях в порівнянні з регіональними виданнями. Це пояснюється специфікою виборів до місцевих рад.

Як показують звіти ІМІ за цей період, найбільш покупцями площ в пресі є БЮТ, Фронт Змін, Сильна Україна та Партія Регіонів, тобто практично весь спектр політичних сил першого ешелону.