ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Джинса" є у третині матеріалів регіональних ЗМІ - досліження

29.05.2012, 00:39

Частка матеріалів з ознаками замовності політичного спрямування в ЗМІ п’яти українських областей та Криму складає 37%. Такими є результати дослідження громадської організації «Український освітній центр реформ», повідомляє Радіо Свобода.


Частка неналежно маркованої реклами складає 33%, «джинси» комерційного характеру – 30%. Дані моніторингу свідчать, що відсоток політичної «джинси» фактично не зменшується (у березні було на 1% більше), йдеться в Аналітичному моніторинговому звіті організації.


Моніторинг охоплював ЗМІ у Львівській, Донецькій, Харківській, Сумській та Вінницькій областях та Криму. Найбільший відсоток матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності зафіксовано експертами у Сумах – 38,2%, Донецьку – 36,6% та Харкові – 26,6%.


Український освітній центр реформ продовжує медіа-моніторинг на предмет дотримання професійних стандартів регіональними друкованими та онлайн медіа.

Liked the article?
Help us be even more cool!