Держкомтелерадіо закликав зняти з продажу книжки видавництв, що працюють в окупації
Державний комітет телебачення та радіомовлення звернувся до торговельних мереж із пропозицією зняти з продажу продукцію українських видавництв “Кредо” та “Бебі Бук”, власник яких веде бізнес в окупації.
Про це повідомляється на сайті Державного комітету телебачення та радіомовлення.
З відповідною пропозицією установа звернулася після журналістського розслідування Bihus.Info щодо власника цих видавництв.
Зокрема, Держкомтелерадіо звернувся до торговельних мереж, які згадуються в журналістському розслідуванні:
- ТОВ “Книжкова мережа Буква”;
- ТОВ “АТБ-маркет”;
- ТОВ “Ашан Україна Гіпермаркет”;
- ТОВ “Таврія В”;
- ППТФ “Антошка”;
- ТОВ “ЯКАБУ”.
Водночас, уточнив Держкомтелерадіо, ROZETKA.UA одразу після оприлюднення розслідування Bihus.Info з власної ініціативи вилучила розміщену продавцями на їхньому інформаційному ресурсі продукцію цих видавництв.
Держкомтелерадіо закликав усіх книгорозповсюджувачів перевірити свій асортимент на предмет наявності книжкової продукції видавництв “Кредо” та “Бебі Бук”, а в разі виявлення – зняти її з продажу.
“Вважаємо неприпустимим наявність на українському книжковому ринку під час повномасштабної війни дитячої літератури, випущеної у світ видавництвами, власник яких цинічно порушує українське законодавство та веде бізнес з державою-агресором”, – зазначили в Держкомтелерадіо.
Яке повідомляв ІМІ, Книгарня “Є” публічно оголосила про припинення співпраці з видавництвом “Кредо”, книжки цього видавництва вилучено з продажу книгарні.
Розслідування Bihus.Info вийшло 26 квітня. У ньому також ідеться про те, що Моісеєнко має російський паспорт. А його давній партнер Геннадій Розенбаум зареєструвався як ФОП у Донецьку ще у 2022 році й за кілька місяців став власником компанії “Фортуна” в Бєлгороді. Ця компанія існує з 2017 року і має схожий з київським видавництвом “Кредо” сайт і контакти. І, хоч офіційно “Фортуна” і “Кредо” не торгують із 2022 року, бізнес-активність їхніх власників та ідентичні книжки на російських і українських маркетплейсах свідчать про інше, зазначили автори розслідування.
Help us be even more cool!