ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

CPJ вважає, що Асєєва змушували порівняти свої репортажі зі "шпигунством"

23.08.2018, 10:26
Фото - скріншот з відео Росія 24

Базована у Нью-Йорку організація “Комітет захисту журналістів” (CPJ) засуджує російський державний телеканал “Россия 24” за “інтерв’ю” з українським журналістом Станіславом Асєєвим, якого понад рік утримують у Донецьку підтримувані Росією бойовики. Про це йдеться в заяві організації, повідомляє Радіо Свобода.

“В інтерв'ю журналістам “России 24” Асєєв, виглядаючи виснаженим і знервованим, заявив, що він шпигував на користь українських розвідувальних служб, що відповідає звинуваченням, висунутим проти нього владою невизнаної самопроголошеної Донецької Народної Республіки, яку часто називають російською абревіатурою ДНР”, – зазначили в Комітеті захисту журналістів.

“Переміщення ув’язненого журналіста до відеокамери і очевидне змушування його порівняти свої репортажі зі шпигунством є обурливими”, – сказав заступник виконавчого директора CPJ Роберт Магоуні.

“Ми вимагаємо, щоб Станіслав Асєєв був негайно звільнений із в’язниці сепаратистів і повернувся на територію, контрольовану Україною. Росія має використати свій вплив (на підтримуваних нею бойовиків – ред.), щоб це сталося”, – додав він.

Як повідомляв ІМІ, 17 серпня телеканал “Россия 24” показав програму, в якій полонений журналіст Станіслав Асєєв нібито підтверджує, що працював на українську розвідку.

17 серпня Радіо Свобода / Радіо Вільна Європа заявило, що вважає дуже сумнівним “зізнання” у шпигунстві блогера і журналіста Радіо Свобода Станіслава Асєєва, які показав в ефірі російський державний телеканал “Россия-24”.

20 серпня Європейська федерація журналістів (EFJ) відреагувала на сюжет каналу “Росія 24” про “зізнання” у “шпигунстві” українського журналіста Станіслава Асєєва (Васіна) та закликала негайно його звільнити.

20 серпня журналісти, українські медійні та правозахисні організації висловили глибоке обурення появою матеріалу зі Стасом Асєєвим і вважають, що задля випуску “зізнання” до нього було застосовано заходи фізичного або психологічного впливу.

21 серпня міжнародна організація “Репортери без кордонів” (RSF) засудила рішення російського державного телеканалу “Россия 24” про трансляцію “зізнання” українського журналіста Станіслава Асєєва та закликала негайно звільнити журналіста.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!