Чверть дорослих американців отримує новини з YouTube, а не з традиційних медіа – дослідження
26% дорослих американців отримують новини з YouTube, згідно з новим дослідженням дослідницького центру Pew Research Center. Водночас 13% вказали, що YouTube для них є найважливішим способом отримання новин.
У межах дослідження платформи YouTube, яку відвідує понад 2 мільярди користувачів щомісяця, Pew Research Center провів опитування більш ніж 12 000 американських дорослих споживачів новин. Дослідницький центр також проаналізував найпопулярніші новинні канали YouTube та вміст відео, опублікованих, зокрема, у грудні 2019 року.
Дослідники виявили, що з 377 найпопулярніших каналів новин YouTube тільки 49% належать новинним медіа. 42% виявилися так званими незалежними каналами, або каналами окремих осіб.
Традиційні медіа “більше не мають повного контролю над тими новинами, які дивляться американці”, зазначає Pew Research Center.
За даними дослідження, респонденти, які отримують новини з YouTube, не вбачають проблем в отриманні інформації з цього ресурсу. Водночас майже третина опитаних вважає, що дезінформація є “дуже великою проблемою”, а інші 33% зазначили, що це “помірно велика проблема”. Демократи частіше, ніж республіканці, заявляють, що дезінформація та переслідування є “дуже великими проблемами” на платформі YouTube, тоді як республіканці частіше кажуть те саме про демонетизацію, цензуру та політичну упередженість.
З повним дослідженням можна ознайомитися за посиланням.
Help us be even more cool!