ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

Чорногорія заборонила пропагандистські RT і Sputnik

20.04.2022, 18:49
Фото – Getty Images/ВВС
Фото – Getty Images/ВВС

Чорногорія заявила, що слідом за ЄС заборонила російські державні ЗМІ Russia Today і Sputnik у межах санкцій, введених через війну в Україні.

Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Reuters.

RT і Sputnik були автоматично заборонені в Чорногорії відповідно до санкцій, які набули чинності минулого тижня, заявив 20 квітня голова Ради електронних ЗМІ Бранко Бошкович після засідання державного органу.

Санкції означають, що місцевим операторам буде заборонено транслювати, поширювати чи іншим чином сприяти поширенню будь-якого контенту RT і Sputnik.

Заборона стосується англійського підрозділу RT і операцій у Британії, Німеччині, Франції та Іспанії. Вона поширюється на ліцензії на мовлення або дозвіл, передання та розповсюдження між двома компаніями й місцевими операторами та інтернет-провайдерами.

Чорногорія, яка є членом НАТО, є домом для великої кількості етнічних сербів, які зазвичай більш проросійські, тоді як більшість чорногорців бачать майбутнє своєї країни в ЄС.

Економіка Чорногорії значною мірою залежить від туризму, і країна зазвичай приваблює багато відвідувачів як з Росії, так і з України. Багато росіян мають там власність чи яхти.

Як повідомляв ІМІ, 2 березня ЄС терміново зупинив мовлення російських державних ЗМІ Sputnik і RT / Russia Today на території Євросоюзу.

18 березня британський медіарегулятор Ofcom відкликав ліцензію на мовлення в російського пропагандистського каналу RT.

Liked the article?
Help us be even more cool!