ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Чоловіки в камуфляжі на камеру телеканалу ZIK вимагали під "Олівцем" припинити показ футболу з Росії – Аласанія

26.06.2018, 13:10
Фото – Фейсбук Зураба Аласанії
26 червня о 9:00 чоловіки з львівської громадської організації "Форпост" під стінами телецентру "Олівець" вимагали припинити показувати чемпіонату світу з футболу – 2018 та президента Російської Федерації Володимира Путіна на Суспільному, повідомляє "Суспільне. Детектор медіа". Акцію протесту знімав телеканал ZIK. Голова правління Національної суспільної телерадіокомпанії України Зураб Аласанія вважає, що це люди бізнесмена Петра Димінського, який донедавна був кінцевим бенефіціаром телеканалу. Аласанія вважає, що протест пов'язаний не з показом футболу з Росії, оскільки НСТУ не показує його на жодній з платформ у будь-якій формі, а з тим, що ZІK привласнив частину приміщень у Львівській філії Суспільного. Про пікет та його причини Зураб Аласанія написав  у себе на сторінці у Facebook, а також про це йдеться на офіційній сторінці у соцмережі суспільного телеканалу "UA: Перший". "Купка людей, вдягнених в камуфляж ("скажіть їм хто не будь – в місті їх видко" (с) приїхала під Олівець, розвернула плакати і саунд-систему і взялася вимагали припинити показувати футбол (?) і путіна (?). Питання кричали, відповідей не слухали. З годинку покрасувались для ZІKу, що раптом виявився в кущах, на тому й зібрались", – описав Зураб Аласанія. Кілька чоловіків стояли з плакатами з написами: "Суспільне – прихвостні сенпарів", "Показуєш футбол з Росії – прославляєш окупантів", "Аласаніє! Забери свої криваві гроші", "Суспільне, окупаційне телебачення, українські воїни гинуть за футбол?". Протестувальники біля входу в телецентр встановили звукову систему, скандували та роздавали листівки. У НСТУ повідомляють, що у листівках зазначено такі вимоги: • Негайно зупинити трансляцію пропаганди з країни-окупанта – Росії. • Перевірити законність рішення Суспільного щодо трансляції ЧС з футболу. • Покарати винних у пропаганді позитивного образу Росії. • Досить показувати нам Путіна! Також у НСТУ зазначають, що протестувальники не реагували на пояснення їхніх працівників, що трансляція ЧС на жодному з каналів Суспільного не відбувається і ніколи не відбувалась. Чоловіки у військовій формі розійшлися після спілкування з журналістами телеканалу ZIK, які перебували на місці події. За словами Зураба Аласанії, це, швидше за все, замовна акція. "Пане Димінський, Ваші хлопи могли б приготуватися краще (Радики-Форпости свої гроші не відпрацьовують). Як би не було – Вам це не допоможе. Все, що ZІK привласнив на Львівській філії – повернути Вам доведеться все одно", – написав він. Сайт "Суспільне. Детектор медіа" звернувся за коментарем до PR-директорки медіахолдингу ZIK Надії Тисячної. Вона відповіла, що нічого не знає про цю ситуацію. Редакція ZIK орендує частину приміщення в телецентріЛьвівської філії НСТУ на вул. Високий Замок, 4. За інформацією компанії, ZIK не сплачує за оренду, унаслідок чого заборгованість Львівській філії НСТУ становить 860 тис. грн без пені та відсотків. Після того як НСТУ оприлюднила інформацію про борги комерційного каналу за оренду, ZIK звинуватив НСТУ  в обмеженні аналогового мовлення. На Суспільному всі заяви ZIKу назвали маніпуляціями. "Суспільне. Детектор медіа" додає, що на львівському аналоговому ефірному каналі 12 ТВК ліцензії мають два телеканали: філія ПАТ "НСТУ" "Львівська регіональна дирекція" та телеканал ZIK, часові відрізки якого згідно з ліцензією, виданою Нацрадою, становлять чотири години на добу (у будні з 04:00 до 06:00 та з 12:00 до 14:00, у вихідні та святкові дні з 02:00 до 06:00). ZІK тоді заявив, що "протиправно захоплено 30 хвилин мовлення ТОВ – ТРК "Міст ТБ" на 12 ТВК". 22 березня 2018 року бізнесмен Петро Димінський вибув зі складу власників ТРК "Міст ТБ" та "Нові комунікації", які володіють ліцензіями на мовлення телеканалу ZIK. У Нацраді з питань телебачення і радіомовлення повідомили, що відтепер кінцевими бенефіціарами є лише три особи: Димінська Олена Іванівна (дружина бізнесмена), Димінська Жанна Петрівна і Димінська Анастасія Петрівна (його дочки). Щодо показу футболу з Росії, видання нагадує, що Суспільне як член Європейської мовної спілки (ЄМС) купило права на показ чемпіонату футболу  ще у 2013 році.  За словами Аласанії, ЄМС має зобов’язання перед Міжнародною федерацією футболу (ФІФА), у якої придбала права на трансляцію чемпіонату світу з футболу, забезпечити трансляцію чемпіонату в усіх країнах-членах EBU. У лютому 2018 року Зураб Аласанія заявив, що загальнонаціональний суспільний канал "UA: Перший" відмовився транслювати чемпіонат світу з футболу, оскільки ця трансляція може містити елементи пропаганди та загрожувати інформаційній безпеці України.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!