ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

"Четверта влада" подаватиме до суду на ресурс, що звинуватив її у джинсі

17.08.2018, 16:07

Головний редактор рівненського порталу журналістських розслідувань “Четверта влада” Володимир Торбіч подаватиме до суду на видання informator.news за “розповсюдження неправдивої інформації”. Про це він повідомив у Facebook та підтвердив “Детектору медіа”.

“Після розслідування “Четвертої влади” про онкобізнес у Рівному, ресурс партії Ляшка informator.news поширив про нас брехню, за яку ми змусимо їх відповідати в суді… Треба буде вимагати не лише спростування, як до цього, а й грошової компенсації”, – повідомив він.

Як повідомив Торбіч виданню, ймовірно подаватиме позов у вересні. “Вже спілкувався з адвокаткою. Десь у вересні, коли всі повиходять з відпусток, подамо позов як на того, хто оприлюднив цю брехню, так і на тих, хто її поширює (принаймні на тих, кого встановимо як реальних осіб)”, – розказав він.

Видання також звернулося до редакції порталу informator.news та чекає на відповідь.

За словами Торбіча, “для поширення брехні” про “Четверту владу” сайт informator.news нібито створив у Facebook сторінку “Стоп, джинса!”. Наразі на сторінці опублікований один матеріал - про “Четверту владу”.

Адміністратор сторінки “Стоп, джинса!” у Facebook повідомив виданню, що вона створена не медіа, а “небайдужими громадянами, які проти джинси у ЗМІ”. Однак адміністратор не назвав прізвище засновника сторінки.

У своїй публікації informator.news звинувачує “Четверту владу” у джинсі та повідомляє, що авторка матеріалу про онкобізнес Катерина Романік є помічником-консультантом керівника обласної партійної організації, голови фракції партії ВО “Батьківщина” в облраді Миколи Кучерука.

“Тому не дивно, що саме Катерина Романік та “4 влада” стали інформаційним рупором “Батьківщини”, – робить висновок informator.news

Наразі “Четверта влада” призупинила співпрацю з авторкою матеріалу про онкобізнес Катериною Романік. Головред видання пояснив, що це сталося через “конфлікт інтересів”, бо журналістка “порушила редакційні правила Агенції журналістських розслідувань”, не повідомивши редакцію про те, що має посвідчення помічника-консультанта депутата облради від “Батьківщини” Миколи Кучерука.

На своїй сторінці у Facebook Романік написала, що безпартійна та продовжить далі робити розслідування.

“Я безпартійна. І це факт. Посвідчення ж у голови обласної ради попросила лише для того, аби вільно відвідувати засідання сесій і збирати матеріали проти корупціонерів і злочинців. Бо на той період я не мала посвідчення журналіста. Там я і дізналася, що пенсіонера Максим’яка знову “сватають” у головні лікарі онкодиспансеру. Тож, незважаючи на увесь бруд в мою адресу, нагадаю вам, панове корупціонери. Я – журналіст. І тому мені ніхто не затулить рота і не заборонить говорити правду. А подібні замовні публікації на сумнівних партійних ресурсах лишень підливають масла у вогонь”, – написала вона.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!