ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Британський медіарегулятор визнав Russia Today винним у порушенні правил мовлення

20.12.2018, 13:44

Британський медіарегулятор Ofcom визнав телеканал RT винним у порушенні правил мовлення через ігнорування принципу неупередженості в його програмах. Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Reuters.

“Взяті разом сім зловживань являють собою серйозне порушення наших правил мовлення. Ми повідомили RT про намір розглянути можливість запровадження санкцій проти каналу”, - повідомили в Ofcom.

Зокрема, правила мовлення були порушені у програмі, присвяченій висвітленню справи Сергія і Юлії Скрипалів.

В RT заявили, що “вкрай розчаровані” висновками Ofcom і невдовзі вирішить свої наступні кроки.

Як відомо, британський регулятор проводив розслідування щодо порушення правил мовлення в семи програмах телеканалу.

Як повідомляв ІМІ, у квітні британський медіарегулятор Ofcom розпочав сім розслідувань проти Russia Today, яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості.

У травні Ofcom відкрив три нові розслідування проти підтримуваної Кремлем телекомпанії Russia Today (RT), яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!