ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Британія оштрафувала на 200 тис фунтів російський телеканал RT

26.07.2019, 14:24

Британський медіарегулятор Ofcom оштрафував російський телеканал RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів за недотримання правил мовлення. Про це йдеться в заяві на сайті Ofcom, повідомляє “Європейська правда”.

“Сьогодні Ofcom оштрафував новинний канал RT на 200 000 фунтів за серйозні недотримання наших правил мовлення - і зажадав, щоб канал сповістив про результати нашого розслідування своїх глядачів”, - йдеться в заяві.

Розслідування показало, що RT не зміг зберегти належну безсторонність в семи випусках новин і програмах про поточні події в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року.

“Програми були в основному пов'язані з питаннями політичної суперечки і поточною державною політикою, а саме з реакцією уряду Великої Британії на події в Солсбері і сирійський конфлікт”, - йдеться в повідомленні.

У Ofcom також відзначили, що після зазначених дат порушень правил неупередженості щодо RT не зафіксовано.

Як нагадує видання, саме на RT, раніше відомому як Russia Today, вийшло інтерв'ю з двома чоловіками, яких підозрюють в отруєнні Скрипалів.

В інтерв'ю вони назвали себе Александр Петров і Руслан Боширов, стверджували, що вони - просто туристи і поїхали в Солсбері, тому що друзі порадили їм подивитися на “знаменитий Солсберійський собор” і його шпиль заввишки 123 метри.

Згодом було доведено, що Петров і Боширов (справжні прізвища Чепіга і Мішкін) працюють на ГРУ РФ, а саме інтерв’ю стало предметом насмішок і численних мемів.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!